veel huilen tijdens slapen.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marijke2, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    hey allemaal,
    sinds andere halve week is huilt onse meisie veel in haar slaap.
    en roep veel om mij en wil ik gaan kijken dan slaap ze weer rustig door. ze is soms wel 4 keer waker soms vraagt ze om wat drinken en dan slaapt ze ook gewoon als ze wat drinken heeft. ze is nu ook verkouden. maar de vorige keer dat ze verkouden was had ze dit niet, ze sliep altijd door snacht. ligt ze niet meer lekker in haar bedtje ofzo verwerkt ze dingen snacht ?of is ze toe aan een andere bed ? die is al bestel en komt in beging feb.
    iemand tips??hoor graag.

2. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    ik denk dat ze droomt, heeft mijn zoontje ook wel eens, denk je een zielig sniffend kind aan te treffen ligt ie gewoon te slapen. Aai over bol geven, meer kun je niet doen dan. Oorzaak geen idee, maar ik zou me er niet teveel zorgen over maken.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoon doet dat ook. Of begint ineens midden in de nacht te gillen. Ik ga er niet gelijk naar toe meer. Wacht altijd eventjes, want negen van de tien keer slaapt hij zo weer verder (binnen 2/3 minuutjes).

En die ene keer dat hij niet meer verder slaapt, dan moet ik hem ook echt even uit zijn bedje halen. Dan zitten we een minuutje of vijf en zing ik wat liedjes voor hem. Daar wordt hij rustig van en daarna kan ik hem dan ook zo weer zonder problemen in bed leggen.

Deel Deze Pagina