Wat in de krullen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mmm, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Heeft iemand een tip om in de krullen van m'n 14 maanden oude ukkie te doen? Het is nu soms een beetje pluizig. Geen probleem natuurlijk, maar met een feestje of iets is het wel leuk om iets extra te doen....

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Geen echte tips.

Zat te denken aan een wavel tang maar vind haar daar wel iets te jong voor. En ook te heet. Een krul tang ook. En krullen zetten lijkt me ook te jong voor.

Dus als je mijn mening wil hebben wacht nog even een paar jaar met krullen,

Maar moet ook zeggen heb dat probleem niet bijde kinderen hebben mijn slag in hun haar en hebben dus gratis krullen.:)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    andrelon krullenspray of krullen gel van het kruidvat.

4. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    O nee, begrijp me goed. Er zitten juist heel veel krullen in het haar! Maar ik zoek een tip voor een gelletje of cremetje om het wat minder pluizerig te maken. Hihi, nee zo ijdel dat ik van stijl krullen wil maken ben ik niet hoor ;).

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Volgens mij heeft het kindje van TO van zichzelf krullen ;)

TO, werkt het niet met een beetje water de krullen er in te kneden? Dat werkt bij de krullen van mijn dochter het best. Als het goed is heb je ook een bepaald serum voor krullen van Andrelon. Ik weet alleen niet of dit geschikt is voor kinderhaar?

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bio Silk! Even googlen, duur maar je doet er echt heeeeeeel lang mee (ik een jaar met een flesje).

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lig hier te lachen om mijn reactie dat kan je je wel voorstellen denk haha.

Ik moet bekennen dacht staat er nu van wil ze krullen voor haar kind.
    Maar ik had beter moeten lezen hihih. Van hoe krijg ik de krullen wat mooier of minder vol haha.

Dus sorry hihih.

Tip van mij dan. Als ik met me haar in de regen loopt he dan heb ik daarna de mooiste krullen raar maar waar. ;) Dus misschien een beetje hemelwater.;)

8. Tink

Tink Niet meer actief

Mijn zoon heeft een enorme krullenbos. Het wordt minder pluizig als we er na het wassen een beetje krullenmouse doorheen kneden, van Andrelon geloof ik. Die paarse bussen.
    Niet duur, ruikt aangenaam en werkt prima.

Oja, en we kammen zijn haar zelden want daar wordt het ook enorm pluizig van. Het zit vanzelf wel goed :D
    Als het echt een keer moet pak ik zo'n afro-kam, zo eentje met brede tanden die wijd uit elkaar staan.

9. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Bij dochterlief gebruik ik al die tijd dat ze krullen heeft sowieso antiklit spray omdat ik er anders niet doorheen komt en daarbij de kindergel van zwitsal.Die wordt niet extreem hard maar daardoor ook niet zo pluizig.Al wil ze dat de laatste tijd ook niet in.Ter compensatie gebruik ik andrelon perfecte krul.Gewoon erin kneden na het kammen.

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

bij mijn zoontje die veel krullen heeft, gebruik ik hetzelfde als mijn eigen haar: pantene glansserum, en na het tandenpoetsen doe ik zijn haartjes, ik kneed er dan gel in, of mousse, het maakt mij niet uit welk merk.
    Douchen doe ik wel met babyshampoo en geen conditioner.

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de toko verkopen ze speciaal voor kinderen haarproducten.
    Het ruikt heerlijk, je doet er lang mee en is dus speciaal voor kinderen. Ik heb nooit haarproducten voor volwassenen gebruikt.
    Ja nu ze groter zijn. Maar tot 5 jaar iig niet.

12. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier scheelt het met pluizen al sinds ik geen zwitsal babyshampoo meer gebruik, maar andrelon prinsessenshampoo.

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat is precies de reden dat je kinder-haarspullen moet gebruiken ipv volwassenen-haarspullen. Oke van shampoo snap ik het wel, maar van die andere dingen niet..

Deel Deze Pagina