Het mag nog net voor mijn meisje hier, want ze is om half 7 vanavond pas echt jarig Vanmorgen trof ik haar huilend in de tuin aan, ze was lekker aan het spelen. Wat er gebeurd is weet ik niet precies ik denk zelf dat ze geprobeerd heeft te gaan steppen en toen gevallen is of zo. Maar ze wil nu niet meer lopen en ik ben aan het zoeken geweest wat het kon zijn en nu heb ik ontdekt dat haar kleine teen erg rood en dik ziet. Ik denk dus zelf dat ze die gestoten heeft. Ik mag er ook niet aanzitten en ze ligt als een zielig vogeltje op de bank. Maar er is weinig te doen aan een (ik denk ) gekneusde teen toch? Zelf loop ik er altijd mee door, maar voor zo'n kleintje vind ik het toch wel sneu. Ze wil er ook echt niet mee lopen.
Ik zou de huisarts even bellen voor advies teen kan gekneusd of gebroken zijn. Geen idee of ze er iets aan kunnen doen...
Hangt er vanaf welke teen het is. Kan gebroken zijn natuurlijk..bij de ene teen doen ze daar wel wat aan en bij de andere niet. Hangt er vanaf waar de breuk ook zit. Bij kneuzingen helpt het echt enorm goed om buddy tape aan te leggen. Je taped de teen dan aan de naastgelegen teen vast, helpt geweldig.