En anders de oudste twee? En dan een tijdje later de jongste twee als ze dezelfde leeftijd hebben als de twee oudsten?
ooh brrrr hahha Ik vind hem ook gigantisch overdrijven hoor haha, maarja ik kan moeilijk ineens thuis komen met dochter met oorbellen, dan schiet hij me af denk ik
Ik zei altijd dat het mocht vanaf haar communie (afgelopen mei, ze was toen (en is nog) 7). Maar vanaf haar 4e wilde ze het zelf heel graag. Eerst afgewacht of het geen bevlieging was, maar een jaar later vroeg ze er nog steeds regelmatig om, dus met 5,5 ongeveer mocht het van ons. Uiteindelijk bedacht ze een half jaar later dat ze toch geen meisjemeisje was en oorbellen stom waren . De oorbellen zijn inmiddels al bijna 2 jaar weer uit, maar de gaatjes zitten er nog, wat vind ik soms wel jammer/zonde. Maar ik verwacht dat ze ooit nog wel een keer oorbellen wil
De een na jongste is 4? Waarom twijfel je? Anders neem je ze mee als de oudste ze krijgt, kun je kijken of ze het dan nog willen. Ik zou trouwens wel kijken of ze 2 tegelijk kunnen schieten, anders lopen ze straks met 1.
ik vind het zo lelijk bij baby's echt ordinair mijn dochter is nu 3 en zegt ooo mama ik ook mooie oren als jou heel misschien als ze 4 word maar dan wel hele mini's en niet van die afschuwelijke gouden ringen maar als ze het nu een tijdje laat rusten dan als ze 6 word oh en mijn zoontje kan op de grond gillen en alles maar no way dat mijn zoon een oorbel krijgt ( wil ie ook niet gelukkig )
Haha, ik vind het juist lief staan. Bij mijn dochter waren ze piepklein. Geen gouden ringen, die mag ze echt niet, vind goud sowieso niet mooi. Er zijn grenzen
Sowieso krijgt ze die de eerste jaren niet. Daarna hangt het er een beetje vanaf hoe wild ze is, hoe graag ze het wil en hoe ik er tegen die tijd over denk.
N en V vragen hier ook soms om. Vind V nog te jong. Tegen de oudste heb ik gezegd dat we wel kijken als ze op school zit. Daar heeft ze ook vrede mee.
Ze krijgen ze als ze ze zelf willen. Mijn oudste is nu 9 en wil ze nog niet. Prima, ik vind het geen must hoor.
Als ik ooit een dochter zou hebben: Voor haar communie zou ze het krijgen. Als ik een zoon zou hebben: over mijn lijk, vind dat verschrikkelijk bij een man. Dus zolang hij thuis zou wonen , geen juwelen in zen oren
Hier geen dochter maar als ik een dochter zou hebben dan krijgt ze ze vroeg. Misschien met 3 jaar of zo. Ik vind het juist erg schattig. Zelf was ik 5 volgens mij.
Hier begon dochter erover met 4 jaar. Toen wilde de voor haar 5de verjaardag oorbellen vragen. Niet de gaatjes maar echt oorbellen. Gezegd dat ze dan gaatjes moest laten schieten, want anders kon ze niets met oorbellen. Toen krabbelde ze terug. Om vervolgens toch weer te willen. Dus een paar maanden later in de zomervakantie heeft ze ze laten schieten. Dus ze was 5. Ik vond het een voorwaarde dat ze het zelf echt graag wilde.
Mijn oudste met 7 maanden en de jongste met 6 maanden. Het is hier eigenlijk ook heel normaal. Elke ouder moet dat zelf beslissen of ze het op jonge leeftijd zelf laten doen of wachten tot dochter er zelf om vraagt.
Geen oorbellen voor de kids hier, nu zeker nog niet en als ze er zelf om vragen moeten we ook nog maar zien. Ik heb zelf ook geen gaatjes in mijn oren. Vind het niet nodig.