Koud/regen/wind

Discussie in 'De lounge' gestart door Gewooniemand, 12 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

De herfst en winter vind ik heerlijk ........
    maar o wat heb ik een koude voeten.
    De pantoffels heb ik het hele jaar door aan, maar het wordt nu ook tijd voor mij om de sokken aan te doen in bed. Ik kan niet slapen met koude voeten:D.

Heb jij aparte dingen in deze periode??

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Mijn zwembad staat nog, in hoop op een warme en mooie nazomer! :roflmao:

rocketscience, Zara75, Zonnestralen en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik loop nog steeds op blote voeten en zit in een korte broek op de bank. Wordt gewoon nog 26 graden dit weekend hier dus moet nog lang niet aan sloffen denken haha. Als het echt koud is staat hier de vloerverwarming aan dus geen sloffen nodig. Behalve boven.. dan heb ik wel koude voeten. Maar slaap nooit met sokken aan in bed. Heb überhaupt niks aan in bed. Nooit..

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.803
    8.472
    113
    Vrouw
    Ik ben echt een zomermens maar áls het dan toch regent en koud is houd ik er zo van om lekker op de bank te liggen met een warm dekentje en een warme chocolademelk met slagroom! Heerlijk!

Edit; ik ben verslaafd aan dekentjes! Helaas mag ik geen nieuwe meer kopen van mijn vrouw want ze vindt dat ik er teveel heb... maar ik heb haar inmiddels zover dat ik een paar oude (versleten) dekentjes mag weg doen en dan weer nieuwe mag kopen :D

Gewooniemand en DQueen vinden dit leuk.
  5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    In deze periode, als ik thuis ben en er niet meer uit hoef, hoop ik stiekem altijd dat het gaat regenen.
    Gelijk kaarsjes aan en coconnen op de bank. Heeeeerlijk!

Als het straks id herfst vaker regent, ben ik er alweer snel op uitgekeken.....

Gewooniemand en DQueen vinden dit leuk.
  6. DQueen

DQueen Niet meer actief

Door jou heb ik nu kaarsjes aangestoken

7. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.960
    3.841
    113
    Vrouw
    Als ik thuis alleen ben trek ik m'n badjas over m'n kleren aan. Een trui vertik ik nog maar die badjas wel. :oops:

8. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Dekentje op de bank, een lekker vest aan, sokken aan in bed ...

9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Haha ik kan je de hand schudden van oktober tot april zo ongeveer :D
    Ik heb sowieso een hekel aan truien en heb ze daarom ook niet in mn garderobe. Krijg het van die dingen al gauw te warm, maar dan kan ik ze niet uittrekken want als ik er een hemdje onder zou doen zou ik het nòg warmer hebben dus dat heb ik dan ook niet aan.
    Bovendien heb ik er een hekel aan dat als je je trui uittrekt, je haar meteen door de war zit :confused:
    Maar die duster daarentegen... is zo ongeveer mn beste vriend gedurende de herfst en winter :rolleyes: :D
    Hoe graag ik ook buiten ben doorgaans, op dagen dat t te guur/vies/nat is om naar buiten te gaan vind ik het maar al te lekker om als het even kan de hele dag in mn duster te lopen hahaha :D

Fantykoekie vindt dit leuk.
  10. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    :roflmao:

Maar... regent het dan ook bij jou? Dan ben ik jaloers :eek:

11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Die duster dus (zie hierboven) ;)

Verder heb ik op dagen dat het nog te warm is om sloffen aan te trekken maar verder wel fris is op stenen vloeren (hier gelukkig enkel in wc en badkamer) er een grondige hekel aan om mn voeten op die koude vloer te plaatsen. Ik plas dan dus standaard met mn benen naast de bril ipv. ervoor en op mn tenen ipv. op mn platte voeten.
    Nu ik dit typ denk ik ineens: waarom hebben we in hemelsnaam geen badmat vóór de wc liggen hier beneden?!? :confused:
    Voorheen ging ik ook enkel boven plassen (daar wel n badmat), maar nu met twee kleine kinderen is dat geen optie meer.

Ik zie meteen wel weer een idee voor het 'wat koop jij graag bij de Action topic' ;) (@Iertje81 :p)

Gewooniemand en Iertje81 vinden dit leuk.
  12. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.384
    21.762
    113
    Wat is coconnen?

13. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Gezellig kaarsjes aan, dekentje erbij op de bank! Als het echt koud is lig ik in bed met zo n heerlijk zachte deken helemaal om me heen gewikkeld en dan nog het dekbed eroverheen :roflmao: anders krijg ik het dus echt niet warm!

14. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wegkruipen op de bank...
    Theetje erbij... chocolaatje... dekentje...

15. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.011
    2.373
    113
    In bed vouw ik het dekbed onder mijn heupen en onder mijn buik, hoofd onder de dekens met alleen mijn neus er buiten (anders stik ik zeg maar). Als een wrapje.

Gewooniemand en hummeltje5 vinden dit leuk.
  16. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik zie hem voor me.

Anan vindt dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.548
    113
    Vrouw
    Hmm aparte dingen? Gewoon m'n bed niet uit kunnen 's ochtends omdat het zo donker is. Of dat is niet apart zeker?
    Bah wat heb ik een hekel aan kou en regen

Lisa280887 vindt dit leuk.
  18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.302
    113
    Vrouw
    Ik slaap met van die hele lelijke pluizige sokken. En in huis heb ik dan gerust die vreselijk lelijke sokken aan in combi met nog lelijkere crocs.
    Ik noem die combinatie liefkozend: natuurlijke anticonceptie :p

Gewooniemand en hummeltje5 vinden dit leuk.
  19. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik dacht dat ik de enige was die met sokken slaapt:roflmao:

Maar ik hou echt niet van kou en regen. De weersveranderingen zijn niet zo lekker voor mijn reuma en daarmee mijn humeur.

Heb de dekentjes weer naar beneden gehaald en de dikke fluffy sokken uit de kast getrokken. Heb deze week ook al mijn dikke fluffy pyamabroek aangehad:roflmao:

Ik ben in de herfst en winter vooral erg oncharmant thuis.. vrees ik. Fluffy pyamabroek, badjas, dikke truien, enzovoorts.:p

20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik heb er vooralsnog eerder last van dat ik er niet uit wil omdat het nog zo lekker warm is :):rolleyes:

Misschien dat ik wat later op sta?

Deel Deze Pagina