Whaha, wat bedoel je nu weer met die 1e zin?? Maar een naam zul je toch wel moeten kiezen, oorbellen moet niet. o dat snapte ik wel hoor, maar omdat die opmerking in eerste instantie tegen mij gemaakt was, dacht ik, ik leg even uit dat het mij helemaal niks interesseert. cygnet, jeetje, ik wist echt niet dat die namen bestonden. En jij met je platinum ring valt in een buiten categorie.
Nee, wij waren niet egoistisch bij het uitkiezen van de namen van de jongens. We hebben rekening gehouden met de initialen, met gekke rijmelaarij, afkortingen etc. etc. Hij kan hem straks niet mooi vinden, maar we waren niet egoistissch. Iemand veroordelen / beoordeling op en trouwring?? Jeetje zeg, waar gaat dit over. *hier 3 kleuren goud..ben ik dan 3 dubbel aso?*
wij hebben helemaal geen trouwringen......das zeker helemaal el cheapo Maargoed, van mieren met dikke reten en trouwringen en verminkingen en weet ik het allemaal niet, ieder moet het voor zich weten. Van gaatjes in je oren als baby zijnde is nog nooit iemand uitgegroeit tot serie moordenaar of zwaar getraumatiseerde psychopaat. Ik denk dat onze moeders dingen hebben gedaan die wij ook nooooooooit met onze kids zouden doen en wij zijn ook allemaal opgegroeit. Het word hier wel op sommige punten enorm uit z`n verband getrokken. Wij doen het niet omdat : A. Laat dr lekker maar zelf kiezen B. De gaatjes kunnen "scheef" gaan zitten in de loop der jaren...dwz..links bv hoger dan rechts
1) Aso 2) ordinair 3)... uh... rijk? Hahahahahha.. het slaat werkelijk helemaal nergens op... Als mijn dochter ooit oorbellen krijgt (ze is dan minimaal 12 jaar) dan ga ik op zeker: platina.. (lijkt op zilver en toch niet cheap! hahaahahhahahahhahahhah)