hihihih waar ik benieuwd naar ben he.. is er na 13 pagina;s nog iets wat er niet gezegt is over oorbellen bij babies.. or are we going round en round in circles?
Aha nou.. veel plezier dan verder... *kruipt weer weg uit dit topic.. als dochter van een spanjaard waar de meeste babies met een paar weken oorbellen krijgen*
we zitten inmiddels oo kal bijna bijd e pubers he! vooralsnog is het gelukkig in ieder geval wel weer gezellig in het topic
Op dit moment heb ik alleen maar 2 zonen, plus 3e zoon is onderweg Heb je maar 1 tattoo? Vast niet he, tis zo verslavend, ik wil ook meeeeeer
ik mocht van mijn moeder geen 2e gaatjes toen ik 14 was, nou toen heb ik ze zelf maar geprikt........ (lang geleden he )
Heb er nu 2, een kleintje en 1 grote op mijn rug, die zou ik graag nog verder willen uitbreiden en ik wil er nog eentje op mijn enkel en..en..en.. hoe kom je erbij dat het verslavend is?
natasja idd in spaans talige landen is het vrij normaal oorbelletjes... mijn man komt uit mexico en daar krijgen gewoon alle meisje in het zh al oorbelletjes
waarschijnlijk is het in de meeste landen vrij normaal het zo vlot te doen.. Maar ik vind het dan toch niet staan hoor. Die kindjes zien er dan toch ineens een stuk ouder uit vind ik!