Oorbelletjes bij een baby

Discussie in 'De lounge' gestart door shelde, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    PFFFFFFFFFFFFF, ik ben door alle 11 bladzijden heen....PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Wat kunnen sommige woorden uitgemolken (en uit hun verband gerukt worden), zeg....

2. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik kon het niet laten; heb een paar foto's in mijn album gezet van mijn stiefdochters en wat nichtjes.... Alle 5 gaatjes vanaf een maand of 2, 3! ;)

3. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Mooi hoor :D
    Ik hou er wel van, dan zie je dat het echte meiden zijn ;)

4. aadje

aadje Nieuw lid

23 jan 2007
    1
    0
    0
    Rotterdam
    Wat een gezeik over oorbellen, zeg! Of je vind het mooi, of niet.. simpel! Maar een baby aso noemen of ordinair vind ik echt belachelijk. Mijn dochter is net 3 en toen zij 4 weken oud was liet ik oorbellen schieten. Dit wilde ik al doen met 2 weken, maar ze had ontstoken oogjes dus ik liet dat eerst ff genezen! En ik vind het wel mooi! zij zelf ook!

Ze is nu echt een tuttebel, ik durf het nog niet aan met kettingen en armbandjes omdat ze nog erg speelt met een ringetje en ben dan bang dat ze alles kwijt raakt. Het zal niet lang duren voor dat ze ook kettingen enzo krijgt, want dat hoort er nou eenmaal bij.

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Welkom Aadje, een leuk 1e bericht! :) :)

6. snake

snake Actief lid

20 nov 2006
    134
    0
    0
    huismoeder/fotograaf
    Zaltbommel
    Mijn man draagd al 15 jaar geen oorbel meer en toch zit het gaatje ernog, dus het groeit zeker niet altijd dicht.

Maar ik ken zelf iemand waarvan haar oor is uitgescheurd toen ze 3 was omdat ze achter een speeltoestel bleef hangen met haar oor.

7. snake

snake Actief lid

20 nov 2006
    134
    0
    0
    huismoeder/fotograaf
    Zaltbommel
    Tja, het is een mening he.

Ik vind oorbellen bij jonge kinderen en dan vooral ringen ook asociaal staan, zeg niet dat die baby's of ouders dat zijn ik zeg alleen hoe het op mij overkomt.
    Net als dat ik koerte naveltruitjes ordinair vind staan en een ander zal mijn tatoeages en piercings weer aso vinden. ;)

8. Niet meer actief

Een maand geleden moest ik naar het cb en er zat een jongetje met oorbellen in. Het stond hem voor geen meter en vond het aso uitzien. :-&

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meid ze staan prachtig bij ze en als er toevallig 1 zal zijn die zegt dat 1 van die kinderen er aso uitzien mogen ze wel een verwijzing vragen aan de ha want die zijn niet tof :( prachtkinderen zijn het niks aso's aan... :D

ff by the way, zijn echt prachtfoto's... 8)

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    sommige hebben er idd geen gezicht voor, maar dat is met alles zo, maar ff voor de goede orde, als je nou op onderstaande link klikt (van yake)en je bekijkt die foto's vindt jij die meiden er dan aso uitzien of vindt je ze schattig?

ik kan er met de beste wil geen aso uitstraling uit halen in ieder geval daar ben ik wel benieuwd naar eerlijk gezegd....

of dat het door de oorbelletjes komt of omdat het bij sommige kinderen zo overkomt en of dat misschien ook meer met het kind op zich (en ouders) te maken heeft?

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_personal.php?user_id=2909

11. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    En dan niet beoordelen op de kleertjes, die misschien, in onze ogen, armoedig zijn. Het gaat hier om Cubaanse meisjes.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm die ken ik ook *steek vinger op*
    had dat op de kleuterschool op de glijbaan
    (en nee.. dat waren geen ringetjes.. en ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb)
    dat is vervolgens echt onwijs gaan ontsteken
    zo erg.. dat ik daarna nooit meer oorbellen gewild heb :)

inmiddels is 1 gaatje 100% dicht
    de uitgescheurde kant zit nog tja.. een deukje :)
    geen echt gaatje meer.. maar je ziet het nog wel.

wat vinden jullie van oorbelletjes bij jongetjes dan?
    toevallig van het weekend een klein neefje (8) met een ringetje in zn oor.
    ben er nog niet uit of ik het nou schattig vind of toch een beetje jammer *grin*

13. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Vind oorbellen bij mannen HELEMAAL niet kunnen!
    Hoe oud dan ook....nogal FOUT (en dat is mijn mening!)

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.962
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Vind het wel kunnen, kan heel leuk staan. En ik wil dat mijn kleintje ook een oorbelletje krijgt als het een meisje is zeker. Als het een jongen is misschien. Vind dat wel stoer.

15. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Pas als het kind kan zeggen dat zij het wilt!
    Want wie zegt dat ze het op latere leeftijd zelf wilt?
    De meeste meisjes willen het wel maar niet alle!

16. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Als ik ooooit nog een dochter krijg dan krijg ze van mij ook gelijk oorbellen.
    En als mijn jongens 18 worden krijgen ze de eerste tattoo van mij, hopelijk komt er dan mama erop te staan :p

17. sim

sim Niet meer actief

hier ben ik het mee eens! :D

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik persoonlijk zou het niet doen als ze nog zo jong zijn. Idd als ze er zelf om vragen...
    Vind het ook niet mooi bij baby's.

Maar goed, heb er totaal geen problemen mee dat andere mensen hun kids wel al heel jong oorbellen geven hoor. Ieder z'n eigen ;)

19. snake

snake Actief lid

20 nov 2006
    134
    0
    0
    huismoeder/fotograaf
    Zaltbommel
    En als de meisjes nou met hun 18de een tatoeage willen? ;)

Ik was ook 18 toen ik mijn eerste tatoeage liet zetten.

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik was 32 toen ik mijn eerste tattoo liet zetten, mijn dochters kregne pas op late leeftijd oorbellen.
    dit jaar toen ze jarig waren hebben ze van mijn zus hun tweede gaatje gekregen.
    ze zijn nu 15 en 11.

mijn zoontje van 8 wilde ook met allle geweld een oorbel, ik vond dat eigenlijk maar niks maar hij wilde het zo graag en heeft hij het van mijn broer gehad met zijn verjaardag.
    op dit moment draagt hij hem al niet meer.

mijn dochter van 15 wilde een navelpiercing vorig jaar.
    ze mocht niet van mij, maar het vervolg was dat ze met een groepje vriendinnen op school zelf met eennaald aan de gang zijn gegaan.
    toen ben ik toch maar mee gegaan voor de piercing.
    dan liever hygienisch dan met een naald op school.

nu wilde ze weer een tong piercing, tja een puber he.
    maar dat mag ze dus echt niet.
    ze heeft zich daar gelukkig wel bij neer gelegt.

Deel Deze Pagina