Film Eragon

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda10280, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Mijn mannetje en ik willen aanstaande vrijdag lekker een filmpje pakken en uiteten.
    Mijn ouders passen lekker op de kinderen en zo hebben wij een weekendje voor onzelf.

Maar nou was ik eens aan het kijken wat voor films er draaien en kwam ik op de film Eragon.
    Nou ben ik zelf helemaal weg van draken (ik verzamel ze...nou ja geen echte he ;))
    En ben ook weg van films zoals lord of the rings en harry potter enz...
    Maar ik vroeg me af of hier iemand de film Eragon al heeft gezien.
    En zo ja......beviel het?
    Zodat we een beetje weten of het de moeite waard is of niet.
    Alvast bedankt voor het lezen :D

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ha, hier ben ik nou ook echt benieuwd naar, wil eigenlijk vrijdag gaan....laat maar horen :)

3. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hmmm ben net even rond aan het kijken maar hij draait helemaal nergens bij mij in de buurt :(
    In Purmerend wel op zaterdag alleen en zondag om 16:00 en amsterdam draait hij alleen vandaag :(
    Ziet er niet naar uit dat ik 'm nog kan kijken in de bios *teleurgestelde Linda*

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Linda,

ik heb 'm op zaterdagmiddag om 16:00 uur gezien in Purmerend (vorige week) - en daarna lekker bij de Italiaan gegeten. De film is, als je van draken en een vleugje sprookjessfeer houdt, heel fijn. De moeite waard om op groot doek te zien!

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Als je het boek hebt gelezen NIET naar toegaan.
    M'n man en ik hebben allebei het boek gelezen. Ik zei gelijk: die moeten ze verfilmen! :D

Nou echt het hele boek hebben ze verkl**t. Klopt niks van de verhaallijn, belangrijke personages zijn eruit gelaten enz enz. :evil: :evil: :evil:
    Wij vonden hem vreselijk tegenvallen! :cry:
    Het boek is wel een echte aanrader!

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb het boek niet gelezen en ben er zaterdag heen gegaan. Is inderdaad een beetje lord of the irngs sfeer. En die draak als die net uit het ei komt....zo schattig;) Wij vonden het allebei een aanrader!

7. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik vond het een hele gave film! Echt de moeite waard.

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Het verhaal is goed, maar de verfilming viel erg tegen vonden wij. Dat had veel beter gekund.
    Het ging allemaal heel snel, maar wel een leuke film om te zien hoor.

Alleen niet te vergelijken met de kwalitiet van LOTR of Harry Potter!

9. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Anneliesje, daar ben ik het wel mee eens. Ik had het boek ook gelezen en ik had wel het idee dat er veel miste enzo. Maar voor mensen die het boek niet hebben gelezen, is het echt de moeite waard! Zelf vond ik hem ook leuk hoor ;)

10. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ik werk in de bios ik heb hem nog niet gezien mag gratis naar de film.
    Laat je het even weten hoe die was? bedankt jennie72

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik had em vorige week gedowload en afgelopen zondag gekeken, maar moet zeggen dat ik em tegen vindt vallen, lord of the rings etc vond ik ontzettend goed, maar ja meningen verschillen natuurlijk....had er eerlijk gezegd meer van verwacht.....

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar stel je er wel opin dat het deel1 uit een trilogie is, anders heb je een beetje een onbevredigd gevoel aan het eind.

Deel Deze Pagina