Spuitluiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brien24, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Me zoontje heeft vandaag al 4 spuitluiers gehad. Wat kan ik hier aan doen? En wat zou de oorzaak kunnen zijn? Ze zeiden tegen mij tandjes maar dat lijkt me stug hij is bijna 4 maanden oud.
    Moet ik het in de gaten houden en als het te lang aan houd de dokter bellen?

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik zou gewoon wat extra laten drinken als dat lukt! En even in de gaten houden, zolang ze niet suf worden is er niks aan de hand. En als je het niet vertrouwd, altijd even bellen. Beterschap, denk dat het een virusje is!!;)

3. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik zou inderdaad ook wat extra vocht proberen te geven. Zolang ze goed drinken is het meestal niet zo erg, tenzij het te lang duurt natuurlijk.
    Mijn zoon heeft vorige week 3 dagen lang 5 spuitluiers per dag gehad (en wat stinken die zeg!!!) en nu is alles weer prima. Hij had overigens verder nergens last van.
    Gewoon even goed in de gaten houden.

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    krijgt je kleintje borstvoeding? want dan hebben ze vooral spuitluiers. misschien heb je iets verkeerd gegeten? iets van uien ofzo... gewoon zorgen dat ze niet uitdroogd. extra vocht geven. jamie had het ook wel eens. gaat vaneigens weer over:)

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje had het vorige week met het warme weer. Hij heeft het ca 3 dagen gehad. Misschien door de hitte of een virus? Hij dronk ook slecht en heeft 1 keer overgegeven. Ik maakte me ernstige zorgen dat hij niet zou uitdrogen. Veel drinken aanbieden, maar in mijn geval: als mijn zoontje niet wilde dan kreeg ik er ook echt niks in!! meestal geven ze het zelf wel aan. Want als ik aandrong kwam alles er net zo hard weer uit!
    En bescherm de huid heel goed, preventief, want mijn zoontje had na 1 dag vieze spuitpoep al een knalrode huid en op dag 2 waren zn billetjes al oppervlakkig kapot! Gaat heel snel dus!

6. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    de mijne heeft het ook
    en die is nu 4 maanden en idd ook 2 tandjes dus kan echt wel

Deel Deze Pagina