Oorbelletjes..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JongeMoederVan2, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Ja, want zeggen dat iemand kinderen mishandeld is natuurlijk een hele normale opmerking hé?!
    Verder zijn dit opmerkingen waar ik niet om vroeg en al helemaal niks aan heb..
    Zoals ik al zei heb ik in dit topic bijna alle meningen links laten liggen, maar dit ging me toch wat te ver!
    Gelukkig zijn er toch wel nog een paar mensen geweest die hun ervaringen hebben gedeeld. Is dit topic toch niet helemaal voor niks geweest..

En inderdaad.. misschien moet je eens even terug lezen? :)

2. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik vindt het echt zonde en snap niet waarom mensen zo moeten reageren. Alsof je een schande begaat. Ieder zijn mening maar breng het aub een beetje normaal we zijn allemaal volwassen vrouwen die allemaal hun eigen meningen hebben en hun eigen smaak dus laat ieder in zijn eigen waarde! Missen we toch al tegenwoordig!

3. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op!

Het zijn maar oorbelletjes zeg, als je daar al van moet gaan huilen; er zijn echt veel en veel ergere dingen.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    pff lekker onvolwassen zijn sommige bezig!

5. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    @Cindy24: Je haalt me de woorden uit de mond..

Vind het heel jammer dat het zo moet.. Volgens mij durven dalijk de mensen die wél hun ervaringen willen delen niet eens meer te reageren, omdat je dan toch helemaal word afgekat!

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Waarom negeren jullie het niet gewoon? :) Dat vind ik persoonlijk van meer volwassenheid getuigen dan met z'n allen over de uitspraken van 1 persoon te vallen.

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft nog geen oorbelletjes. Ik heb echter wel de overweging genomen om ze nu al te laten schieten. Ze is nu echter in een fase waaraan ze overal aan peutert, en ik ben dan ook bang dat ze er constant aankomt waardoor ze gaan ontsteken.
    Ik vind het geen schande als jij wilt dat je dochtertje oorbelletjes krijgt. Liever had ik ze in de leeftijd van jou dochtertje laten schieten omdat ze er toen nog vanaf bleef. Nu denk ik dat ik nog een jaartje of 2 wacht.

X Vera

8. Alita

Alita Niet meer actief

ieder moet zijn mening kunnen geven zonder daar iemand mee aan te vallen

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Volgens mij was ik niet degene die het over kindermishandeling e.d. had, of ik moet me heel erg vergissen. Beetje jammer dat je wel iets post maar geen reactie wenst. Post het dan niet en vraag het lekker aan je buurvrouwen ofzo.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Laat maar, ik ga hier weg, want het komt toch niet aan.

Ik vind het zielig en ik vind het geen gezicht, versierde baby's, en daar laat ik het bij.

11. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Hopelijk zijn er nog mensen die wél ervaringen willen delen? :)

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik denk dat ze niet meer durven ;)

13. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Ik denk dat je gelijk hebt Merijn.. :p

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat een prachtige dochter heb je Jongemoeder!

Mijn dochter heeft ook sinds zaterdag gaatjes en ook nergens last van. 2x per dag met sterilon en ook daar heeft ze geen last van. Het is helemaal niet rood of dik!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dochter (incl. oorbel(len) )

Bekijk bijlage 18429

Ps: toen ik vandaag aan een Surinaamse en Turkse collega vertelde dat die kleine oorbelletjes heeft sinds het weekend reageerde ze beide: NU PAS? ;)

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wat een geweldig mooie foto en wat staan die oorbelletjes haar prachtig zeg!

17. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Dankjewel Lola! Jij hebt ook een pracht van een dochter en de oorbelletjes staan haar ook heel schattig!!!
    Hier ook helemaal niet rood of dik. Het druppelen gaat ook hier zonder problemen. Ik heb alleen iets anders dan sterilon meegekregen.. Iets met kamille?

En heb inderdaad ook gehoord dat het in andere culturen heel normaal is om baby's heel vroeg gaatjes te geven..

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Lovely: dank je!

@ Jongemoeder: dank je! Ik heb ook iets anders idd, zo'n klein wit flesje met rode letters, bevat idd kamille en nog iets anders!

19. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Ja die heb ik ook.. Antisept!

20. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier nog iemand wie een ervaring wilt delen,
    mijn dochter heeft ze al vanaf dat ze 4 weken is
    ze zijn bij haar gepierct met speciale oorbellen, ik had ze ook al toen ik 3 weken was en ik moet zeggen die gaatjes zijn het beste,
    heb later nog gaatjes bij laten schieten maar die onstoken altijd bij mij.

mijn dochter heeft er helemaal geen last van gehad en idd ze kon er natuurlijk ook nog niet aan peuteren enz
    alleen heb ik nooit sterilon gebruikt! want dit vond ik zelf ook altijd een beetje pijnlijk
    wij deden hier elke dag een paar x een druppeltje bayolie over de oorbelletjes heen en dan is het echt zo genezen!

en wat een onzin reacties zeg! over kindermishandeling dit is zooooo ver gezocht!
    en volgends mij vroeg ts geen meningen maar ervaringen!

Deel Deze Pagina