Wauw, wat een hoop reacties zeg! Natuurlijk werd ik nieuwsgierig dus heb een beetje gelezen. Allereerst Jonge moeder: wat een prachtige dochter heb je! Ik persoonlijk vind het alleen echt zonde van de oorbelletjes. Als ik een baby zie met oorbelletjes, dan wordt ik daar gewoon een beetje akelig van, vind het zo erg...... zijn ze niet mooi genoeg van zichzelf? Zodra mijn dochter zelf vraagt om oorbelletjes, dan mag ze ze hebben van me...... niet eerder. Ik bedoel dit trouwens niet aanvallend naar jou toe, maar dit is gewoon mijn mening over oorbellen bij baby's.
ik zou precies hetzelfde zeggen als kahrin een nichtje van mij heeft dit ook inmiddels 2 jaar nou sorry maar ik vind het sneu, laa ze later zelf kiezen
Van mij mag dit topic dicht hoor.. Heb niet echt veel antwoorden gekregen op de vraag en ze heeft haar oorbelletjes nu toch al
Nog even een aanvulling op daarnet. Ik hoop dat er een dag komt dat ze het zullen verbieden tot een bepaalde leeftijd. Ik vind het toch wel een soort van mishandeling.
Ok toch, kan het niet laten.. Ik vind het VET gemeen om zo'n klein kindje onnodig pijn te laten lijden. Ik heb zelf zoveel last gehad van ontstoken gaatjes, dat gun je een baby'tje echt niet!!
Kon ik er maar om lachen , maar voor de lol gaatjes prikken in een baby, tja, dat vindt ik persoonlijk best kwalijk ja. En van mij mag dat bij wet verboden worden.
Van mij mag het nu snel gesloten worden.. Heb de meeste mensen die hun mening gaven in plaats van antwoord op mijn vraag links laten liggen! Maar nu kan ik het toch even niet laten.. mishandeling ha-ha..
Mishandeling is misschien een groot woord, oke, maar je doet iets met het lichaam van je kindje, wat zich niet meer zal herstellen zoals het was. Ook al groeit het gaatje dicht, je zal het altijd blijven zien. Daarnaast hebben oorbellen geen nut voor de baby, het is gewoon voor je eigen plezier...... Voor de buitenwereld..... je baby heeft er helemaal niets aan om 2 gaatjes in de oren te hebben. Maar hoe dan ook, topic moet idd. maar gesloten worden. Want natuurlijk schiet niemand hier meer iets mee op. Meningen verschillen, en gelukkig maar........
Ik weet wel zeker dat mishandeling een erg groot woord is!!! Alsof alle moeders die hun kindje oorbellen geven kinder-mishandelaars zijn
Ik heb om dit verhaal erg gelachen, vooral dat het 3 weken duurde voor ze de ander ook durfde, hihi. Maar dat vind ik een normalere gang van zaken, sorry dames.
Dat zei m'n man ook, kunnen ze dat niet ergens in een wet zetten ofzo, dat ze onder de zoveel jaar niet mogen.
Hou nou eens op met dat gekat! Dit soort opmerkingen is gewoon ruzie zoeken, heel kinderachtig. Als je een topic opent als dit, kun je commentaar verwachten.
wat een ramp oorbellen schieten kijk maar uit!!!!!!!!!!!!!! @skatje volgens mij moet jij even teruglezen...