Ik hoop maar dat jullie kids niet zo gevoelig voor oorbellen zijn als ikzelf... Ik kan geen enkel soort oorbel in mijn oren hebben zonder dat het na een dag ontstoken is... Gelijk ook de reden waarom Kaylee ze pas krijgt als ze zelf wil en dan bedoel ik ook ECHT willen en niet op haar zesde gaat zeuren omdat alles kindjes ze hebben. Ze moet snappen dat het pijn kan doen, ook als ze er al in zitten. Ik heb de foto's gezien, ik vind het ook niet mooi. Maar dat is persoonlijk. Ik vind zilver sowieso al mooier bij baby's dan goud. Maar inderdaad het is je eigen kind... het zal mij niet boeien of iemand zijn eigen kind oorbellen laat schieten of niet. Heb t wel druk genoeg met beslissingen maken voor mijn eigen kind
pff de kookkunsten van je moeder of de kleren zijn niet PERMANENT hoor. En ik dnek dat je het bij zo'n kleintje zeker als ene verminking moet zien. Wist je dat er heel veel zenuwbanen door de oorlel lopen. ALs je daar door hene schiet wordt deze verstoord waardoor je migraine en andere dingen kan krijgen. Maar ja ik heb er genoeg over gezegd. Het is zeker zo dat je het helemaal zelf moet weten maar kom dan niet met slappe argumenten dat ze er nu geen last van hebben enz. Maar zeg dan gewoon eerlijk dat moeder het mooi vind!
Ik wil niet heel vervelend zijn, en iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar volgens mij werd er niet gevraagd wat iedereen er van vindt... Ik laat het ook niet doen bij Iman, maar daar gaat dit topic toch niet over? Waarom moet er altijd zo'n discussie komen?
Er werd idd niet expliciet gevraagd wat iedereen er van vindt. Maar gewoon een mededeling gedaan. Vind dan dat iedereen vrij is om daar op zijn manier op te reageren. Toch?
Dat klopt inderdaad... Maar opmerkingen over verminking vind ik wel erg ver gaan als ik eerlijk ben... En ik vind ook dat het gedaan wordt omdat de moeder het mooi vindt, want de baby zal er niet wakker van liggen, maar ik vind het geen verminking, dat vind ik wel een ERG groot woord. Alsof een moeder haar eigen kind zou verminken...
Weeltje, ik vind het supermooi allemaal, de ketting de oorbelletjes prachtig! Verminking vind ik ook een zwaar woord, en ach we kunnen toch niet allemaal dezelfde smaak hebben? Als jij het niet mooi vind bij jou kindje dan doe je t niet...
Staan leuk hoor die oorbelletjes bij Romy Als ik een meisje had gekregen had ik het ongeveer rond de vier a vijf jaar laten doen, zo oud was ik ook toen ik oorbelletjes kreeg en ik ben wel blij dat mn ouders dat op die leeftijd hebben laten doen..pas toen ik 19 was heb ik een navelpiercing laten zetten is er overigens al wel weer oud..daar had ik nou wel spijt van haha
nu ja... sommige reacties zijn werkelijk belachelijk... zoo overdreven...t wordt hier helemaal persoonlijk tot zich aangetrokken... we worden steeds meer amerikaans... zoo overdreven allemaal.. wat is er gebeurd met de NL'se nuchterheid?.. iedereen mag doen wat zij denken dat goed is voor hun kind.... alle ouders maken aparte beslissingen... en sommige van deze reacties zijn ronduit beledigend wat me ook opvalt is dat bijna alle negatievelingen jongens hebben... afgunst? ja ik vind t echt kinderachtig...de manier waarop jullie reageren. ik prik iig wel binnenkort gaatjes.. ik vind t heel mooi staan... en oorbellen zijn trouwens niet permanent je kan ze eruit halen...
Ik vind het verschrikkelijk! Mocht ik ooit een dochter krijgen dan maakt ze die keus zelf maar als ze een jaar of 14 is. :-s Ik vind het leuk als ze een jaar of 6 zijn om ze een zilver ringetje te geven met een lieveheersbeestje.Maar echt geen oorbellen! [-(
Kijk....een ringetje vind ik nou heel gevaarlijk. Als ze ergens achter blijven haken dan zijn ze wel de vinger kwijt . Ik ken zelf zo'n geval en da's nou ook niet echt prettig te noemen, wel?
Tja en er werd op mij gezeken toen ik mijn mening gaf over buikbanden, toen vroeg iemand mijn mening,in dit topic wordt niet eens een mening gevraagd en moet je hier eens kijken wat een gezeik
OK dames, dus laten we t gewoon gezellig houden, iedereen mag zijn mening geven maar wel met respect voor diegene die er anders over denkt!
Weet ik en vind ik ook super van je, maar wil het nog een x benadrukken mijn inziens zijn we allemaal volwassenen en mogen we dus ieder onze eigen ideetjes hebben, maar zoals gezegd wel met respect voor elkaar.
Precies, mijn dochter krijgt ook oorbelletjes. Ik kreeg ze toen ik 2 was. Dus we moeten nog wel even wachten..... Heb mijn petekind ook oorbellen gegeven en het stond heel schattig. Maar je hebt dan ook de keus tussen oorbellen en OORBELLEN, haha. Liefs Juud
Euhhhh ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar hier in de stad zit al jaaaaaaaaaaaren een sieradenzaak genaam t Oortje en daar worden al jaren baby's vanaf 3 maanden mits de oorlel groot genoeg is oorbelletjes bij geprikt. En idd wat weeltje zei misschien vinden de meiden achteraf de kleding wel niet leuk wat moeder ze aantrekt, of de schoenen, of de kapsels die bij ze geknipt werd. ik heb eigenlijk nooit in mijn omgeving gehoord dat iemand het zooo erg vond dat hun moeder hun gaatjes heeft laten prikken toen ze klein waren. Mocht je er wel een trauma van hebben, kan je net zo goed een trauma hebben van die ene vreselijke broek die je moeder je had gekocht en zij zo weg van was en jij je dood in schaamde, of de keer dat je ouders je een beetje een raar kapseltje hebben laten knippen, net een te korte pony ofzo waar jij je weken voor heb geschaamd. Of die schoenen die je zo lomp en groot vond lijken maar je ouders "goeie degelijke" schoenen vonden en dus gekcoht werden, kom op mensen.