Oorbelletjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door happymama, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Toevallig vandaag daar ook even gevraagd, maar hier doen ze het bij Lucardi al vanaf 3 maanden als mensen dat willen, maar er is maar 1 persoon daar die dat doet schijnbaar. Ik vroeg het puur omdat ik ook vaker hoor vanaf 6 jaar.

En ik zou denk ik ook wel trots zijn hoor :) je kind kan iets heel graag willen, maar natuurlijk niet écht weten hoeveel pijn het nu is, als je zegt 'het doet wel zeer hoor!' , en als zich dan zo goed houd en geniet van haar oorbelletjes :) . Ik kan me het gevoel helemaal voorstellen :)

2. happymama

happymama Niet meer actief

gister was ze ineens een oorbelletje kwijt .... gelukkig gevonden maar een drama met er weer in doen ... doet natuurlijk wel pijn , maar hij zit er weer in ...

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Pfff als ik het niet had gedaan zat ze nu nog te zeuren, nee dankje :D mijn dochter moest wel huilen trouwens, van de spanning waarschijnlijk want ze moest pas huilen toen we al buiten waren. Na een dikke knuffel zei ze, zullen we een fristie drinken? Was echt een leuke ochtend, samen aan de fristie in een kroegje :)

4. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Wij hebben ze 3 weken terug bij ons meisje laten schieten.
    Echter bij ons zeiden ze GEEN sterilon en gewoon zo laten genezen zonder iets, wel 2x per dag even draaien.
    Gaat prima verder.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij ons zeiden ze wel sterilon, maar ik dacht dat ik vroeger al iets anders had, iets wat niet prikte.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je dochter is 3... zeuren werkt dus bij jou :D

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik snap het best dat je het op deze leeftijd al laat doen. En mijn dochter heeft ook lang haar waar ze de laatste tijd behoorlijk bij loopt te gillen ivm klitten ;), dus ja. Wie mooi wil zijn... :)

Zelf vind ik het nog wat 'zonde' nu, dus ze krijgt ze als ze 6 is. Weet ze ook heel goed, maar ze is er wel erg in geïnteresseerd. Zit graag aan mijn oorbellen en heeft het over andere meisjes die ze wel al hebben.
    Ik heb dr laatst clip-oorbellen gegeven en daar is ze helemaal tevreden mee. Ze zeurt ook helemaal niet dat ze echte oorbellen wil, wel dat ze ze wil als ze 6 is :)

8. happymama

happymama Niet meer actief

ze huilde wel een beetje hoor maar 3 sec naderhand , denk meer een beetje een schrik reacktie . even in de spiegel kijken en t was over

Deel Deze Pagina