Mijn zoon gaat binnenkort voor een oorcorrectie. Iemand ervaring met de hoeveelheid pijn achteraf en het uit de running zijn? Hoe lang niet naar school kunnen? Hij is bijna 11...
Ik niet, maar wel twee kindjes uit mijn omgeving. Na een week mocht het verband definitief af en hadden ze er geen last meer van. Je zag nog wel achter de oren dat het vers was, maar dat was alles. De pijn was overigens al eerder voorbij. Vooral het verband was even onhandig. Succes!
Vanuit mijn eigen ervaring (tenminste als het hebt ook het plat leggen van flaporen) doet het vooral de eerst avond verschrikkelijk pijn, echt serieus verschrikkelijk! Doen ze ook beide oren te gelijk? Hier had ik een week ongeveer het verband op en daarna kon ik in principe het meeste weer. Daarna ook goed oppassen met kou! En per ongeluk stoten enz. Ik zou zolang het nog pijnlijk is ook niet mee doen met de gym. Ik was 13 of 14 toen ik voor de eerste keer ging (1 oor was mislukt) en toen een half jaar later nogmaals. Toen viel het me mee omdat ik iig op het andere oor kon liggen.