Tandjes en oortjes.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LieseLeentje, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bij mijn meisje zitten er 2 duidelijke bobbels op haar tandvlees. Aan de rechterkant is de bobbel het grootst en daar stopt ze ook steeds de bijtring, handje en ander speelgoed, maar nu begint ze ook naar haar oortje te grijpen.

Kunnen ze oorpijn krijgen van doorkomende tandjes of is er meer aan de hand?

2. Linana

Linana Niet meer actief

Ja, blijkbaar gaat dat samen, heel apart.
    Je kan van die drupjes kopen van VSM (chamodent), die werken tegen tandjespijn en de oorpijn die ermee gepaard gaat :)

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ja dat kan....
    Dus geen zorgen!!
    Bij twijfel kun je natuurlijk altijd even de oortjes na laten kijken bij de HA.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik had al even naar haar oortje gekeken en er is dus echt helemaal niks aan te zien.

Morgen ga ik boodschappen doen en zal dan wel even wat meenemen voor de tanden pijn.

Hopelijk komt dat tandje snel.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Er hoeft trouwens helemaal niks met het oortje te zijn hoor. Wanneer mijn zoontje moe is en dan nog even wat drinkt grijpt/aait hij zijn oortje ook steeds. De rest van de dag doet hij dat helemaal niet :p
    Kan ook gewoon even een fase zijn dat oorgrijpen

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ren ook niet gelijk naar de dokter. Ze is vorige week vrijdag nog bij de KA geweest en toen was er niks aan de hand.

Ze grijpt er echt naar terwijl ze ook haar handje op dat tand/plekje duwt, en dan duwt ze echt hard. Vaak huilt ze dan ook heel even. Denk dus idd dat het een combi met het tandje is.

Deel Deze Pagina