De titel zegt het al 😉 Wat doen jullie zoal op een zondag? Met kids/zonder kids? Wij weten zoals gewoonlijk weer eens niet wat we moeten doen haha. Gaan al vaak naar de stad om te winkelen maar dat heb ik ondertussen ook wel gezien.
Zo min mogelijk vooral, thuis een beetje aan rommelen. Aankomende week de hele week weer werken dus ben blij als we even niks moeten
Bijzonder weinig. Mn man ligt nu nog te slapen en ik lig lam om de bank een serie te kijken. Ik wil eigenlijk even zwemmen vanmiddag.. denk ik.
Normaal gaan we wel even het bos in ofzo, maar vandaag geen zin. Dus lekker niksen Vanmiddag ga ik nog even aan de studie in de bieb.
Oooo van alles. Eens in de zoveel tijd hebben we een opruim en uitzoekdag (schuur/zolder) maar verder zit de zondag altijd ver gevuld: verjaardagen, bezoekjes familie en vrienden, museumbezoek, dierentuin, bos, strand, lekker stuk fietsen/wandelen, zwemmen, bioscoop. Jeetje wij komen altijd zondagen te kort (en zaterdagen ook trouwens)
Wat we vaak doen op zondag: Hardlopen Boodschappen Met vrienden afspreken (of de kinderen hebben een speelafspraak) Naar het bos Naar de kinderboerderij In huis hangen: film kijken, puzzelen, met Lego spelen... Of buiten schommelen, onkruid wieden... Schaatsen Vandaag: Zwemmen en vanmiddag naar de bioscoop
Wij gaan altijd weg. Visite, verjaardag, naar het bos, strand, de Efteling (abo), binnenspeeltuin, museum (jaarkaart), zwemmen, etc.
Vanalles eigenlijk. Naar het bos, zwemmen, Efteling, dierentuin, naar familie/vrienden, verjaardag, winkelen, binnenspeeltuin, pyjama dag etc. Vandaag: Vanmorgen heb ik gesport en is mijn man even met de kinderen buiten geweest. Nu zijn we lekker aan het relaxen. Als de kinderen slapen, moeten mijn man en ik beiden iets voor werk doen. Eind van de middag gaan we even langs familie.
Vandaag naar ikea! Maar vaak ook: - thuis rommelen/huishouden/administratie/achterstallige was - koekjes bakken oid - spelletjesdag - naar het bos - naar het strand - daagje uit naar dierentuin, museum, binnenspeeltuin oid
Leuk dingen allemaal 😊 Actief ook haha. Durf nooit zo goed op zondag naar pretparken, speeltuinen en zwembaden enzo te gaan. Is vaak zo ontzettend druk dat ik er chagrijnig van word 😅
Man is met onze oudste naar een badmintonwedstrijd die hij moet spelen. Ik ben de was aan het doen en het huis aan het schoonmaken.
Uitslapen! Verder wat in huis / tuin klussen of opruimen. Geocaches zoeken Stukje fietsen Naar het strand Naar het bos Of gewoon lekker een pyjama dag.
Lekker lang in bad, uitgebreid ontbijten, boekje lezen, spelletjes spelen, filmpje kijken. Veel te koud om naar buiten te gaan
Het liefste helemaal niks. Vaak nog een wasje en wat opruimen in het huis, maar alles op ons dooie gemak. Soms nog langs mijn moeder of schoonmoeder en lekker bankhangen Als het lekker weer is gaan we vaak even langs een kinderboerderij of een rondje door de stad.
Heel saai: het huishouden. Door de weeks hou ik het redelijk bij maar in het weekend de weekschoonmaak plus evt grotere projecten. Mijn vriend gaat vanmiddag een nieuwe garderobe kast halen dus lekker een beetje de boel uitsoorteren terwijl hij op de kinderen let. Met een beetje mazzel ook een tweede commode dus lekker Ikea pakketjes bouwen ^^
De meiden hebben allebei dansles en als dat voorbij is, dan is het inmiddels middag. 's Middags is het zomers vaak buitenspelen en in de winter in huis wat aanrommelen en soms met het buurjongetje spelen.
wisselend -verjaardag -naar bos -thuis lekker relax dag - huishouden - bij mensen op bezoek of krijgen bezoek
Werken Uitgebreid ontbijten Naar het bos Strandwandeling In de zomer kinderboerderij Picknicken Fietsen Vandaag gaan we naar ikea