oorgaatjes schieten bij 6 weken oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zaantje25, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Veel en veel te vroeg, het arme kindje is net op de wereld en er nu al moedwillig gaatjes in willen maken :( ik kan er echt niet bij met mijn hoofd.

Aksiram, met een vaccinatie moet je het al HELEMAAL niet willen vergelijken, lijkt me duidelijk dat een vaccinatie belangrijk is en dit is puur 'decoratief'.....

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.505
    36.457
    113
    Mijn mening? Ik vind het belachelijk! Arm kind, zo jong, zo mooi en gaaf en dan 2 gaten in je oren laten schieten door je eigen moeder. Pfff....

3. Ben het helemaal met je eens je kan een vaccinatie toch niet met oorbellen vergelijken! Mijn persoonlijke mening is dat ze nu echt nog te klein is, ik was zelf 3 jaar. Maar je kan de keuze ook aan haar laten, wanneer ze wat ouder is.

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Haha, oh jee, daar gaan we weer, hihi.

Maar ja, ik vind het ook veel te vroeg.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik vind het ook veeeeeel te vroeg... Mijn eigen ervaring: ik heb ze laten schieten toen ik 8 jaar was en vind dat er wel een goede leeftijd voor. Ik was oud genoeg om te snappen dat het zeer zou doen, maar ook oud genoeg om echt een mening te hebben over wat ik mooi vond. Ik ben er nog steeds blij mee.

6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zit waarschijnlijk ook niet op mijn reaktie te wachten, maar ik schrik altijd als mensen hun baby's oorbellen willen laten dragen. Ik snap er werkelijk niets van, zo zonde en zo onnodig. Ik vind het eigenlijk gewoon een beetje 'ordi' lijken......... Dus nee, wachten totdat ze er zelf om vraagt..............

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Toen ik dit las dacht ik "grapje zeker". Vreselijk dit meer ga ik er niet over zeggen.

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    met 6 weken oorbellen :$:$:$ ik dacht inderdaad ook dat is vast een grapje :) maar je meent het dus bloedserieus :$

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Tja.. Mijn zus was 3 weken toen zij haar oorbellen kreeg, ik was 7 dagen toen ik mijn oorbellen kreeg..

Dus ja.. Wat is vroeg.. ;)

Ik persoonlijk zou het nog niet laten doen bij je kleine. Maar ik ben nog steeds blij met mijn oorbelletjes! :D

(En nee, geen negatieve ervaring. Ik weet het namelijk toch niet meer! :D)

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    persoonlijk vind ik 6 weken echt te vroeg en als wij ooit een dochtertje mogen krijgen, dan krijgt ze oorbellen als ze daar zelf om vraagt (naja een paar maanden om vraagt)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha TS bereid je voor om uitgemaakt te worden voor kindermishandelaar als je je kind voor haar 6-10e jaar ofzo oorbellen geeft.

Ik vind oorbellen bij kleintjes leuk, verschilt ook per kind of het mogelijk is. Sommige zitten steeds overal aan. Maar 6 weken vind ik te vroeg. Mijn dochter was 1 jaar. Maar ja dat is mijn gevoel erbij.

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Waarom nu al, ze kan d'r hele leven nog oorbellen laten schieten.
    Ik vind het gewoon zo zonde van zo'n klein hummeltje, alleen omdat moeders het zo leuk vind. Nee, niet mijn ding.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.067
    113
    dochterlief heeft het met 2,5 jaar gekregen, ze wilde dat zelf graag (ze heeft er echt aantal weken om gevraagd)
    bij de jongste is het niet van toepassing:)

14. misa

misa Niet meer actief

Er is pas geleden nog een heel topic over geweest. Kun je vast vinden met de zoekfunctie. :)

15. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd: Veeeel te vroeg. Ze is pas zes weken!
    Ik vind het eigenlijk gewoon zielig voor zo een klein kind om dan al gaatjes te doen. Je doet het dan echt voor jezelf en niet voor je kindje, die heeft er niks aan.
    En inderdaad komt de dreumes/peutertijd eraan en dan zit het gevaar in een klein hoekje.
    Tuurlijk staat het heel leuk bij een klein kindje, maar ik vind niet dat dat de reden moet zijn.

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik vind het echt belachelijk om op die leeftijd al oorbelletjes te laten schieten.
    Vind het daarnaast ook een tikkeltje ordi staan.

17. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Veeeeeeeelll te vroeg.... vind het zelf ook echt niet mooi, lief of schattig staan op die leeftijd, eerder ordinair. Maar dat is een persoonlijke mening.

Mijn moeder vond het ook leuk, gaatjes in mijn oren. Ik heb er niet om gevraagd en ben er ook niet happy mee als ik heel eerlijk ben (kreeg ze overigens niet zo jong hoor!). Gaatjes in mijn oren en ik heb echt een hekel aan oorbellen.... Dus laat je dochter lekker zelf de keuze maken als ze wat ouder is.

18. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Helemaal mee eens ik heb zelfs met een piercer gepraat en die zei de mensen die hier binnen komen en vragen of ik zo'n klein kindje wil piercen verklaar ik voor gek en ze kunnen regelrecht weer de deur uit

19. aksiram

aksiram Actief lid

9 aug 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    Goedkoop!! Dat zijn mijn dochters zeker niet. En ze zijn meer dan perfect. Vergeet niet dat dit in de meeste culturen op de wereld, de normaalste zaak van de wereld is.
    En het is niet netjes en heel kinderachtig om zo over mensen te oordelen. Laat een ieder in zijn of haar waarde.

20. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

tja dan zijn mijn 2 mannetjes van 11,5 jaar en 4 jaar ook goedkoop want ook hun hebben een oorbel in hun oor. Ze kiezen elk seizoen een andere tit,en ze zijn gek op hun oorbel. Ze noemen het stoer of vet en ze zijn op school echt niet de enigste want zijn er erg veel. Dit keer krijg ik een meid,ik wacht ook tot ze erom vraagt,ik vind het trouwens bij meisjes met veel haar wel schattig staan hoor. Maar mijn vriend en ik hebben het wover oorbelletjes gehad en zijn er beidden van overtuigt het pas te doen als ze 3n jaar of 4 is en echt zelf wilt. Eerder niet.

Deel Deze Pagina