Oorlog Israël en Hamas

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Beheer, 12 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Dit is hoe 6 appartementsgebouwen in Khan Younis eruit zien, zuiden van Gaza, zelfde Zuiden waar ze naartoe werden gedwongen te vluchten en waar ze nu worden aangevallen. Het was al zeer dichtbevolkt ,met duizenden vluchtelingen uit het Noorden werd het natuurlijk erger en nu worden ze daar aangevallen. Naar waar moeten ze vluchten? Terug naar het Noorden mag niet, dus zitten ze vast in het Zuiden, onder weer eens hevige bombardementen.

Bijgevoegde bestanden:

marais en Mammavan5 vinden dit leuk.
  2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Je hebt een enorme zwarte vlek dat hamas heet. Dat is denk ik waarom er veel dames moeite met jou hebben.

3. Mammavan5

Mammavan5 Fanatiek lid

15 dec 2021
    2.099
    2.668
    113
    Vrouw
    Ja echt niet normaal hoe kan je dat ontkennen terwijl de hele wereld zegt dat er meer als 6000 kinderen alleen al zijn vermoord en het aantal neemt toe.
    En dan durven te zeggen is nepnieuws en neem het met een korreltje zout die aantal slachtoffers.
    Echt waar ik kreeg echt error.
    En vervolgens zeggen nee ben niet uit op discussie .
    Ik word gewoon weer kwaad als ik eraan terug denk.
    En dan worden wij gevaarlijk genoemd omdat we voor de Palestijnen opkomen.
    Ik vind die gedachtengang van haar pas echt gevaarlijk en meedogenloos als de regering die er zit.
    Hoe kan je zo over onschuldige mensen praten.

marais vindt dit leuk.
  4. Mammavan5

Mammavan5 Fanatiek lid

15 dec 2021
    2.099
    2.668
    113
    Vrouw
    Mijn maag draaide gewoon om toen ik het artikel las.

mamabri vindt dit leuk.
  5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.617
    113
    Vrouw
    https://nos.nl/l/2500130

Hier werd kortgeleden al voor gewaarschuwd. Doodeng vind ik dit.
    En zodra de eerste in het nieuws komt, volgen er vaak meer, net als bij al die aanslagen. Vreselijk:cry:

6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.617
    113
    Vrouw
    Dat je niet kan lezen weten we inmiddels wel, maar bemoei je iig gewoon met je eigen zaken en hou het allemaal lekker bij jezelf. NIVEA

7. Treezebees

Treezebees Actief lid

4 mrt 2023
    310
    427
    63
    Vrouw
    Echt waar ben jij jezelf nu nooit beu. In ieder topic ga je enkel om te rellen of kritiek te leveren. Jij hebt geen tikkeltje respect naar mamavan5 en Marais en je blijft hen maar uit hun Schulp lokken om nadien de onschuldige IKKE te spelen.

citroenrasp, Mammavan5 en marais vinden dit leuk.
  8. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Kinderachtige reactie voor iemand die zelf 0,0 constructieve bijdrage levert aan dit topic.

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Onaardig, onnodig. Ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze pro Palestina is en niet pro Hamas of pro geweld.

Welke dames moeite hebben met @marais zijn de dames die hier alle semi-positieve posts over Israël liken en collectief niet reageren op vragen die gesteld worden (en nee, niet alleen door @Mammavan5 en @marais. Er zijn heel veel leden die concrete vragen hebben gesteld mbt het onderwerp).

Om alles wat hier geplaatst wordt als nep nieuws af te schilderen is ook veel te makkelijk. Ik lees niet alles mee hier maar als je twijfelt aan een bericht kan je dit toch bespreken of hier vragen over stellen? Doe ik ook als ik iets lees waarvan ik denk dat het niet klopt.

10. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    762
    1.234
    93
    Vrouw
    @Beheer tijd om hier een keer in te grijpen. Ik zie hier pagina’s lang geen constructieve discussie, alleen dat men elkaar door het slijk haalt op zo’n manier en uitscheldt voor ‘pro- terrorist’ etc.
    Vraag me af wat zo’n topic toevoegt behalve meer haat in deze wereld?

11. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.617
    113
    Vrouw
    Nee totaal niet. En idd, dat respect is inmiddels ver te zoeken na weken lang van zulke reacties te lezen. Andersom verwacht ik dat ook niet hoor, maar ik ben blij dat er soms nog wat tegenreacties worden gegeven na sommige uitspraken hier. Gewoon eng om te lezen af en toe.

Jetje1 vindt dit leuk.
  12. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.617
    113
    Vrouw
    Dat mag je natuurlijk vinden, ik heb ook zo mijn bedenkingen met de bedoelingen van bepaalde reacties hier.

13. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    Is het echt zo moeilijk om het verschil te zien tussen de Palestijnen en Hamas? Komt waarschijnlijk door jouw achtergrond, jouw liefde voor Israël, maakt dat je alles en iedereen als de vijand ziet, ook de onschuldig gedode kinderen.

citroenrasp en Mammavan5 vinden dit leuk.
  14. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    #1175 marais, 3 dec 2023
    Laatst bewerkt: 3 dec 2023
    Mededeling: ik ga op niemand meer reageren die me probeert uit de tent te lokken door iets te zeggen over pro Hamas.

15. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw

Ik denk dat dat komt omdat ze al die onschuldige mensen en kinderen en baby's als Hamas zien. Dat moet het zijn.

Mammavan5 vindt dit leuk.
  16. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    Ik vind dit ook doodeng. Afgelopen week zijn er 3 Palestijnen in de VS neergeschoten, omdat ze een palestijnse sjaal droegen.

Screenshot_20231203_095050_X.jpg

17. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    Dank je wel ❤️

18. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    Dank je wel ❤️

19. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Laat ze maar lekker praten. Als mensen nog steeds pro Israël zijn dan valt er gewoon niet met ze te praten. En op hetzelfde niveau komen moet je ook helemaal niet willen!

Deel Deze Pagina