Nou ik vind het ver gaan om te zeggen dat je voor de oorlog bent. In mijn ogen is oorlog nooit goed. Verder ben ik het helemaal eens met amaranta, dit kun je in den treure doortrekken...
In principe zie ik in het Midden-Oosten (en waar dan ook ter wereld) helemaal geen oorlog, natuurlijk. Maar ik word er een beetje schijtziek van dat overal zoveel aandacht besteed word aan zielige schreeuwende Palestijnen, (al dan niet met een steen in hun hand, klaar om te gooien) Terwijl er ook schoolbussen voor Joodse kinderen opgeblazen worden door dat volk, een voormalig internetvriendin van mij is op haar eigen 21e verjaardagsfeest de lucht in geblazen. Dáár moet het ook eens over gaan, en niet alleen over die terroristen!
Volgens mij mis jij nog wel eens een smily *speciaal voor jou 3 stuks * Nee hoor, kwam door deze tekst.
@thunderangel, jij hebt toch een zoontje?!?!?! omdat je poppetje van je onderschrift een meisje is?!?!?! Jaja ik weet het, waar let ik op het viel me gewoon ineens op
Zal ik je een paar dingen laten zien wat jullie volk allemaal doen? Baby's afmaken en mensen die met de witte vlag zwaaien gewoon afmaken en zo kan ik nog meer dingen opnoemen, te veel zelfs.
tja,wist niet dat hun dat financierden. Maar weet je wat het is,als we alles zouden weten zouden we niks meer mogen eten drinken kopen enz. dr zal wel een heel netwerk achter zitten,en onbewust zullen we er altijd voor betalen! Ik drink wel gewoon me cola,want je weet ook niet wat de pepsi financierd.
Dames, laten we het netjes houden... Bewoordingen als 'jullie volk' en 'dat volk' getuigt niet echt van respect voor elkaar. S.v.p. ontopic dan ook.
Idd, jullie is Jodenvolk zeggen ze soms, en in dit geval bedoelt ze dat dus ook! Ik ben zelf een halfjaar in een kibboets in Israël geweest en heb deze dingen nooit gezien. Ze zijn vredelievende mensen die gewoon het slachtoffer zijn van terreur!
hoihoi dames, ik wil ook even reageren, waarom zou er een slotje op moeten komen ik vind niet dat er met 2 maten moet worden gemeten er word hier dingen gezegd door de ene persoon(in mijn ogen wat heftig) en een ander reageerd hierop en dat mag ook het moet niet zo zijn dat er maar van 1 kant wat gezegd mag worden en de andere kant dat maar haar mond moet houden(wat je juist ziet in deze kwestie" oorlog "naar mijn mening) en met oorlog zijn er meestal 2 kanten... ik ben het wel met syrianbeauty eens dat er heel veel dingen die er gebeuren daar niet in de media (nieuws)komt wat er echt speelt. en dat is me nogal wat hoor.en ik vind dat mag ook gezegd worden want dat is ook de waarheid (van de andere bevolking)alleen hebben er veel mensen hier in nl geen weet van omdat het juist niet word laten zien door media.(en meestal maar 1 kant van het verhaal wordt belicht) dus ieder z'n mening van beide kanten maar met respect het woord terreur vind ik dan ook niet op z'n plaats hier juist niet in deze kwestie mijn mening hoor. liefss
Nee Jesse-Dean is geen jongensnaam vandaar dat ik zeg "je hebt een meisjespopje" maakt verder niet uit, zoals ik al zei, het viel me ineens op
Ten 1e: ik ben niet zoals jou, dat ik ze over 1 kam scheer. Ik ben tegen de zionisten. Er zijn ook genoeg joden die anti-zionist zijn en zelfs voor ons volk op komt voor die heb ik respect. En ten 2e: Dus omdat je een half jaartje Israel heb meegemaakt betekent ook gelijk dat je alles gezien hebt? Ik kan je heel veel filmpjes laten zien waar je misschien toch over gaat nadenken. Hier dit is de waarheid: http://nl.youtube.com/watch?v=_zCbl_NF3vY Dit is van een Britse journalist, die de waarheid laat zien: http://nl.youtube.com/watch?v=l0aEo59c7zU&feature=related Ik heb zelfs een filmpje: waarvan een jongen van 7 ofzo stenen staat te gooien naar de joodse tank en die tank rijdt gewoon over die (palestijnse) kind heen. Is dat normaal volgens jou? En kijk wat de palestijnen voor wapens hebben en kijk waar de joden mee schieten? Eerlijk toch
http://www.schooltv.nl/weekjournaal/art ... nws=159192 Voor iedereen die eigenlijk niet weet waar het over gaat
hoihoi, tis te erg voor woorden he. Dit is dus de andere kant van het verhaal... een kant die misschien weinig mensen kennen maar dit is wat er echt gebeurt! SyrianBeauty, ik ben het helemaal met je eens en ook goed dat je het hebt laten zien, en dan denk ik bij mijzelf wij zijn hiernu de slachtoffers.... liefss
Dank je wel. Ja heel erg he Hier in Nederland laten ze dat soort dingen niet zien. Alleen als wij (moslims en/of arabieren) zulke dingen doen. Daardoor denken mensen vaak slecht over ons. Ik hoop dat mensen hierdoor gaan nadenken en anders gaan denken (degenen die slecht over ons denken).