3 januari gaat het weer beginnen .. heerlijk Heb er helemaal zin in. Hier een link met de kandidaten ... http://www.avro.nl/tv/programmas%5Fa%2D ... andidaten/ Wie is er ook zon Mol fan?
Ik vind het ook zo'n leuk programma. Afgelopen keer heb ik veel gemist, maar nu ga ik er echt weer voor zitten.
Jaaaah, hier nog een fan! Net als Elvira hierboven, veel gemist vorig seizoen omdat ik toen nog 's avonds naar school moest. Maareh, kunnen jullie het altijd een beetje raden, wie nou de Mol is? Ik heb het ALTIJD fout! Wel leuke kandidaten trouwens, veel jong BNNspul...
grote fan hier. en twee keer echt heel fout gehad (dan was ik voor de winnaar ) maar ook twee keer goed, terwijl iedereen op iemand anders zat 8) het blijft gewoon gokken, ik ben niet goed in speuren naar allemaal verborgen dingen, maar ik vind het zoooooo leuk!
Hier nog een fan! Kijk er al maanden weer naar uit... Moet zeggen dat ik het toen het met onbekende Nederlanders was misschien nog wel leuker vond dan afgelopen jaren, moesten ze gekkere dingen doen en waren die personen moeilijker in te schatten...
Oh leuk! Nu wil ik het ook eens echt gaan volgen, want voorgaande jaren zag ik steeds af en toe een aflevering. Herinner me er nog maar even aan als het bijna zover is
Ik baal want 3 januarie gaan wij op vakantie, alles dan maar snel kijken na de vakantie op uitzending gemist.
Ik vind het echt een van de weinige goede programma's op de Nederlandse tv. Met bn-ers is wel leuk, maar met niet bekenden nog veeeeeeeeeel leuker. Je kan op inet ook allemaal aanwijzingen vinden via de officiele website. Vorige jaar zat ik vanaf aflevering 8 goed, dus nog redelijk.
Ik ga zeker weer kijken als de nieuwe Mol begint! Ik kijk ieder jaar weer! Toch zou ik het programma ook wel weer 'ns met onbekende nederlanders willen zien, omdat ik voor mijn gevoel dat leuker vond. Het leek wel of er toen meer competitie was. Nou ja, bekende nederlanders of niet, kijken doe ik toch wel! Ik vind de sfeer die in het programma hangt gewoon helemaal geweldig!
O wat leuk, door mijn onregelmatige werk kon ik het niet altijd kijken, moest ik naar uitzending gemist etc... Nu valt het mooi in mijn verlof! Ik vind het wel leuk met BN-ners omdat je daar zelf ook al een oordeel over hebt