Ik ben op zoek naar de vriendin van week 28. Heeft iemand deze toevallig nog liggen en zou je dan iets voor mij willen opzoeken?
O super zeg er staat een vakantiequiz in waar ik aan mee heb gedaan. Ik heb de seizoenspas voor Helkendoorn gewonnen erg leuk natuurlijk. Ik ben gebeld door vriendin dat het voor het hele gezin is alleen hellendoorn geeft aan dat het voor 1 persoon is. Kan nu niemand van vriendin bereiken dus hoop dat jij mij kan vertellen wat er bij de prijs van hellendoorn staat. Dankje alvast.
heb het even opgezocht, en het staat er niet echt duidelijk in. maar wat stom zeg, dat het maar voor 1 persoon zou zijn..lekker gezellig..ik typ de tekst even over voor je: 4x kans op een seizoen lang toegang tot avonturenpark hellendoorn wil jij lekker vaak genieten van een onbezorgd dagje vol leuke activiteiten? Naast de meer dan 30 topattracties en evenementen asl Zinderende Zomeravonden en Heksendoorn heeft Hellendoorn haar pretpark uitgebreid met een heus outdoor slidepark. Geniet van 11 spectaculaire waterglijbaneb, waar je ook met tweepersoonsbanden vanaf kunt glijden. Vriendin geeft 4 seizoenspassen weg. Maar als ze bij vriendin zeggen dat het voor het gehele gezin is, dan is dat toch je prijs lijkt me?
Dankje voor het opzoeken ik ga morgen vriendin maar eens even opbellen. En anders fa ik gezellig in mijn uppie
ja dat is wel een beetje sneu...iedere maand in je eentje van de waterglijbaan.. laat je nog even weten hoe het afloopt? ben wel benieuwd
Zoals je het hier omschrijft is dat vriendin 4 seizoenspassen weggeeft. Zijn die 4 verdeelt over 4 verschillende personen en heb jij ze alle 4 gewonnen. Zoals ik het zo lees is het idd voor 1 persoon.
Heb eindelijk contact gehad met vriendin en is idd voor 1 persoon. Of ik had het verkeerd begrepen of zei hebben het verkeerd doorgegeven. Ik mag het overdragen aan een ander persoon en weet er al iemand voor die daar dicht in de buurt woont. Het is niet dat ik niet blij ben met mijn gewonnen prijs, maar en ik moet er een stuk voor rijden en moet steeds kaartjes bijkopen. Dan wordt het toch wel een kostenplaatje. Nogmaals bedankt voor het opzoeken, ik ga in ieder geval iemand blij maken met een seizoenspas.