Mn oudste dochter van ruim 4,5jr heeft van afgelopen zaterdagavond tot donderdagochtend koorts gehad. Steeds schommelend tussen de 385 en 39,5. Ja ze was hier ziek van, dus veel slapen, veel filmpjes kijken, weinig eetlust maar verder was er weinig aan haar te merken. Een enkele keer noemde ze dat ze oorpijn had maar dit was zo weinig dat ik er weinig aandacht aan besteed heb, behalve dat ze neusspray xylometazine 3x per dag kreeg en standaard paracetamol. Sinds gisteravond is ze volledig koorts vrij, dus ik blij...het gaat de goede kant op. NOT...... vanmiddag na een oppas dagje bij opa en oma (mijn werkdag) komt ze helemaal huilend thuis van de oorpijn. Ze was ontzettend moe, viel bij het eten al bijna in slaap. En haar oor bobbelde en knetterde zei ze. Paracetamol en neusspray gegeven en haar lekker op bed gelegd. Nu al een uur lang is ze onrustig, veel huilen, klagen over haar oor. Maar de koorts is weg. Sorry voor mn lange verhaal maar wie kan mij vertellen of de oorontsteking die ze blijkbaar heeft nu op zijn retour is of niet??
Dat kan heel goed. Maandag evt nog een keer ha? Zoonlief heeft ook al ooronsteking Me oudste dochter had het elke maand!
ik herinner me opeens een eerder topic over oorpijn....ik zou de tip onthouden......maar nu weet ik hem niet meer. Was niet een gebakken uitje in n plastic zakje tegen het oor de remedie tegen de pijn????? help! anders gaat dit een hele lange nacht worden.........
Ik gebruik altijd oteel oordruppels. Mijn zoontje heeft de laatste 4 maanden ook 3x oorontsteking gehad en dit spul helpt zo goed. Kun je bij een drogist of reform winkel krijgen. Hier zijn ze er meestal binnen 1 à 2 dagen dan vanaf. Paracetemol mochten wij veel vaker geven dan 3x per dag omdat het zo enorm veel pijn doet, dus hier gaven ong na 6 uren een nieuwe