Hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kimmy83, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy83

Kimmy83 Lid

27 jun 2007
    92
    0
    0
    Hallo mama's

Ons meisje krijgt nu 's morgens tussen 6 en 7 uur en dan pas weer om 12 uur de fles (ze heeft 5 voedingen). Nu heb ik over een paar weken een paar afspraken staan in de ochtend. Hoe ga ik dat doen? Nu ligt ze 's morgens lekker te slapen in haar bedje, maar dan moet ik haar er al om 9 of 10 uur uithalen omdat we weg moeten. Bij haar is het zo dat als ze eruit gehaald wordt ze meteen wil eten, groots alarm! Maar als ik haar eerder de fles geef dan denk ik dat ze het niet red met haar 5 voedingen.
    Misschien maak ik me er veel te druk over en moet ik het gewoon uitproberen.

Wie heeft er tips of heeft hetzelfde meegemaakt?

Alvast bedankt!

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Over een paar weken kan er al weer een hoop veranderd zijn. Het gaat zo snel bij die kleintjes. Kijk tegen die tijd waar jij je het prettigst bij voelt. Misschien kan je haar een klein flesje geven als ze wakker wordt en ze heeft trek. Of je verschuift de flessen wat en anders krijgt ze die dag toch lekker 6 flessen. Niet zo druk over maken. Ze zal er niet slechter van worden.

Succes!

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gewoon je gevoel afgaan. Soms geef ik een uur vroeger eten omdat het gewoon wat beter uitkomt. Ik merk niet aan haar dat er iets veranderd daardoor.

XXX

Deel Deze Pagina