Moederdag cadeau ...tattoo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje77, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De titel zegt het al . Voor moederdag krijg ik van mijn man als cadeau een tattoo . Nu ben ik al een hele tijd aan het nadenken en kijken voor een ontwerp ( ik wil ik een kleine tattoo met de naam of voorletter van mijn dochter )

Op google kan ik niet vinden wat ik zoek misschien dat jullie ideeen of voorbeelden hebben (er zullen vast meer moeders zijn met zo'n tattoo )

Kom maar op met de ideeen !

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mijn moeder wil graag zodra ze kleinkinderen heeft, een voetafdruk van de beeb met de naam erin op haar rug, en dan een spoor van voetjes.. misschien een idee? ;)

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb een tattoo op mijn onderrug
    volgens mij staat ie wel in mijn album
    ik vondt de letters ook heel mooi

4. Wow de letters zijn heel erg mooi gezet ! Alleen denk ik wel aan iets kleiners maar het idee is erg mooi . Hij staat bij jou op je onderrug ?

Voetjes is ook erg mooi !

Nog meer ideeen ?

5. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey,

ik heb nog geen tattoo van me kleine, maar die komt er zeker wel.
    Maar als je een naam wilt of letter zou ik zeggen vraag in de shop een boek met letters dat zal een best dikke map wezen en neem van mij aan er zit vaak wel wat tussen en als het een echte goeie is kan hij waarschijnlijk zo wat voor je tekenen, heb ik ook eerder laten doen.

suc6 met je tattoo
    groetjes miranda

6. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik krijg van mijn vriend waarschijnlijk ook een tattoo met de letter van mijn meisjes naam. Wil maar een kleintje op mijn pols.
    Op dafont.com staan allerlei lettertypes en kan je kijken wat je mooi vind. Je kan nl ook voorbeelden zien van de letter of naam die je wilt hebben.
    Succes

Debby

7. Thanks ik ga gelijk kijken !

8. tamaar

tamaar Actief lid

21 feb 2006
    111
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb ook een tattoo laten zetten op binnenkant van mijn pols, de beginletter van mijn zoontje (L) en een vlinder erbij, echt super blij mee!
    Veel succes met zoeken.

9. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik wil dalijk de naam van ons kleintje in chinese tekens of een andere taal op mn ruggegraat naar beneden.
    mn man laat de naam op zijn kuit zetten...

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik laat expres dit topic vanavond staan
    voor als me man thuis komt hahaha
    als hint ;)
    Ik heb mijn dochtersnaam al op mijn enkel
    nu nog van mijn zoontje..

leuk moederdagskado!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik wil de naam van me dochter ook ergens als tattoo hebben en weet ook nog niet waar of hoe of wat. ik heb al een tatoo op me onderug en wil daar denk ik iets mee doen. ook heb ik een winnie de poeh op me enkel endat zou ook weer leuk zijn om uit tebreiden. dus je snapt het al ik kom e rniet uit. ik lees dus nog even mee voor een leuke tip of voorbeeld.

12. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik wil graag wat bij het litteken van mijn keizersnede....denk klein voetje en haar naam..

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik krijg voor mijn verjaardag een nieuwe tattoo omdat ook "deze kleine" er natuurlijk bij moet komen ;)

de andere die ik heb zijn zonder namen (arm en been) en die op mijn schouderblad is dus met de namen van mijn kinderen en Ed erin...

maar ja ,denk dat die een beetje te groot is voor wat jij bedoelt ;)

foto staat trouwens in mijn album... :) (2e bladzijde)

gr. en succes met zoeken

smoekie

14. Bedankt voor de tips !

Morgen moeten we toch naar de stad dus dan lopen we even langs de shop om te kijken voor iets moois. Ik ben er nog niet aan uit wat het gaat worden en twijfel of ik het op mijn pols laat zetten. Mocht ik ooit weer gaan werken (in de horeca) is het niet zo representatief .

Heb wel laatst bij een serveerster in een restaurant een hele mooie gezien . Ze had op haar onderarm haar initialen staan in sierletters met sterrentjes ervoor en erachter. Heel simpel maar wel mooi. Al twijfel ik of het ook zo mooi is met maar 1 letter hhhhmmm

Moeilijk, moeilijk ,moeilijk !

15. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    ik heb ook een aantal tat's ;) en er komt er nog eentje bij.
    Maar kijk eens op www.bmeink.com daar heb je categoriën zoals 'lettering" en daar heb je 1000den voorbeelden ;)

Heb trouwens zelf 'mama' op mn ene pols en (B * J) op mn andere pols staan. In heel sierlijke letters..

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Dit is de lettering page: http://www.bmeink.com/let001.html

Ik werk ook in een winkel en sommige klanten merken het wel eens maar niets dan goede commentaar hoor ;)

17. Tacha heb jij een foto van je tattoo ? Ik denk dat jij zoiets heb watik bedoel !

Deel Deze Pagina