Ben je nu wel wat geruster? Ik hoop het voor je! Enne, overbezorgd? Ik vind je niet overbezorgd maar gezond bezorgd! Hoop dat je kleintje gauw opknapt!
Ben heel blij voor je dat het het niet iets ernstigs is en zo te horen nog geen echte oorontsteking, wel goed in de gaten blijven houden. En je kan beter een keertje te veel naar de HA of HAP Gaan dan een keer te laat zeg ik dan maar. Maar goed dat je even voor de zekerheid er naar toe bent gegaan kunnen ze in ieder geval dingen uitsluiten. Hopelijk is de kleine snel weer beter! Sterkte!
ja ik let ook wel goed op zn drinken dat gaat ook niet lekker in totaal wel 390 op vandaag qua eten bijna niks.
zo de nacht zijn we redelijk doorgekomen , hij heeft wel bij ons in bed gelegen . de koorts is nu wat gezakt hij heeft nu 37,7 heb m nu ook even niks gegeven . wel had hij vanmorgen een bijna droge luier ...hij had gister ook maar in totaal 390cc op .
Dan zou ik zeker op het drinken letten. Zoonlief heeft ooit lange tijd niks willen eten of drinken. Wij moesten opletten of hij 300 ml haalde, als hij daaronder kwam had hij opgenomen moeten worden (hij was toen overigens 2,5 jaar oud, en woog (aan het begin van de ziekte) 14,5 kilo). 390 is erg weinig, zeker met dit warme weer. Misschien gaat een klein waterijsje er wel in? Wel fijn dat jullie de nacht redelijk zijn doorgekomen. Slaap is het beste medicijn! Verder zou ik in elk geval nog wel doorgaan met de neusspray. Bij de kinder-EHBO cursus die ik ooit heb gevolgd was de docent heel duidelijk: als een kind een acute hersenvliesontsteking heeft, maakt het een doodzieke indruk. Zolang ze vrolijk zijn hoef je daar niet bang voor te zijn. Bij baby´s werkt de kin-op-de-borst test niet zo goed (je moet zo'n hoofdje niet zo ver naar voren willen buigen). Maar als ze gillen van de pijn als je hun billen omhoog tilt met een gebogen ruggetje (zoals je doet bij het verschonen), dan is dat wel een teken dat er iets niet goed zit. Dat wordt ook wel luierpijn genoemd.
Hopelijk drinkt hij vandaag beter en knapt ie gauw op. Goed teken dat de koorts weggezakt is en de nacht redelijk is verlopen. Houd hem maar lekker bij je en hopelijk is een flinke portie liefde een goed medicijn