Welke buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mirro, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hoi,

De titel zegt het al?
    Welke buggy heb jij en wat is jouw ervaring?
    Mijn kleintje is inmiddels 9 maanden en ik ben zwanger van de 2de. Hij kan goed zelf rechtop zitten en een buggy is veel minder zwaar dan de kinderwagen.

Alvast bedankt!

Mirro

2. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Wij hebben een McClaren buggy en hij bevalt super.

Groetjes Jootje

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Er zijn echt al zoveel topics geweest over welke buggy....moet je maar even opzoeken.
    Wij hebben de maclaren quest en bevalt prima.

4. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij hadden een gewone van prenatal.en die staat bij mn ouders voor als ze daar is.
    maar we vonden t wel handig om nog een buggy te hebben voor als we op vakantie gaan.
    en hebben nu de kleinste buggy die er is.de zapp.
    echt een super fijne buggy vindt ik.
    hij rijdt heel soepel.
    t enige minpuntje wat wij vinden is dat ie niet in ligstand kan.
    maar omdat ze nu 1,5 is en niet zo erg veel meer in slaap valt overdag,vinden wij t niet zo erg.
    en je kunt er eventueel ook de maxicosi er op zetten.hij is zo klein dat we m met gemak achter de autostoel kunnen leggen.(tussen de stoel en de bank op de grond)

je hebt ook de titanium baby buggy,die is t zelfde maar die kan wel in ligstand.die is ietsjes groter....
    maar ze zijn allebei best klein als je ze opvouwt.
    en als je al een hoop spullen moet meeslepen,dan is een kleine buggy ook super.
    deze hebben wij

Bekijk bijlage 5436

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wij hebben als 2e buggy in de auto.. (alsin buiten de stokke die we eigenlijk meestal gebruiken) eentje van 40e bij v&d
    die aanbieding is er eigenlijk bijna altijd wel.. alleen verschilt het kleurtje nogal eens.. en soms staat er nijntje op :)

ligt standaard in de auto omdat het toch geen ruimte in neemt en we er dan gewoon lekker mee op stap kunnen zonder dat de auto meteen vol zit :)
    en hij rijdt verder prima... zijn er zelfs in oostenrijk mee over de sneeuw gereden in de vakantie :)

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Wij hebben een Koelstra aangeschaft. Niet te duur en kan helemaal in ligstand. Goede zonnekap er op en een mandje onderin waar tenminste nog wat in kan! Mannetje kan er al een tijdje prima in zitten.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben de chico lite way,
    100 euro, kan helemaal in ligstand, rijdt lekker licht
    en soepel.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Wij hebben de nano van x-adventure. Ik vind het een hele fijne buggy en hij vouwt lekker compact op.

Deel Deze Pagina