Hier ellende meiden, dominique heeft eergisternacht koorts gekregen, en gisteren was ze echt ziek, koorts, niet eten, huilen de hele dag, toen ik thuis kwam vanmijn werk ben ik met haar naar de huisarts geweest omdat ik best wel schrok hoe ze was. Nou....... keelontsteking, oorontsteking, niet goed dus. Ze heeft een antibiotica kuur gekregen, drankje voor de keelontsteking, neusdruppels en neusspray, nou begin er maar aan iets in de neus wil ze al helemaal niet, het antibiotica en drankje door voeding of fruithapje NOT DONE! het enigste wat lukt is door een beetje vruchtensap, en s'nachts is dat geen probleem, dan drinkt ze alles op maar overdag drinkt ze niet zo veel nou ja met kunst en vliegwerk krijg ik het er met kleine beetjes in! Ze was vandaag al wel weer wat fitter maar ze is ook zo moe, slaapt veel! Gisteren zat ik er behoorlijk door hoor, eerst een man in het ziekenhuis dan een dochter zo ziek! pfff wat een week! henriette
Wat een ellende. Gelukkig gaat het met anticiotica vaak wel heel snel een stuk beter. En ik zou gewoon lekker een zetpilletje geven voor de pijn. Succes!
ja heb ik gedaan, je kunt zien dat ze daar ook van op knapt, heb jij enig idee hoe lang zoiets duurt voordat je verbetering ziet? henriette
heb je nog tips om de antibiotica te geven, van een lepeltje wil ze het totaal niet hebben, vanmorgen geprobeerd om het door het fruithapje te doen, maar dat ging ook niet! ik doe het nu door haar vruchtensapje als ze op bed ligt, dit drinkt ze vlot op, maar verdeel het dan in kleine porties, ik weet niet of dit goed is, ze moet s'morgens 5 ml en'savonds ook!
Wat bij Eva werkt, is iets wat ze niet wil in een cupje doen (van bijvoorbeeld hoestdrank), haar op het aankleedkussen leggen, haar afleiden en in 1 keer leeggieten in haar mond .