Hallo, We hebben nu een duo easywalker. Erg tevreden over maar de zitjes vind ik het te buggy achtig. Snappie? Als de jongste straks niet meer in de reiswieg ligt (ze is erg lang, maar ook erg fijn) vind ik haar eigenlijk nog te klein voor dat zitje. Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een duowandelwagen (naast elkaar) met fatsoenlijke zitjes. Zitjes die meer lijken op bv de wandelwagen inzet van de quinny oid... Bestaat dit? Ik kan nergens vinden wat ik in mijn hoofd heb... Groetjes...
Er bestaat een bugaboo die dat heeft maar die is nogal prijzig heb ik van horen zeggen. bugaboo donkey Succes
Woahh die is wel gaaf die buaboo donkey! Ik heb al jaaaaaren voor al mijn kids de urban jungle duo, en dan steeds een nieuwere versie aangeschaft, heeft dezelfde soort zitjes als een easywalker en ik berijp wat je bedoelt maar begrijp het probleem niet echt....ik heb ze allemaal v.a 6mnd-gemiddeld 4 jaar in die zitjes gehad....
Je hebt de duowagen van Firstwheels, de City Twin. Die lijkt erg op de bugaboo maar is een stuk betaalbaarder. Daar kun je dus de zitting naar je toe plaatsen. Groot nadeel is wel dat ze maar heel kort in de zitting passen. Ik heb de wagen uitgeprobeerd in de winkel, maar mijn dochtertje was toen 1,5 en die paste er nog maar net in. En ze zit op de gemiddelde lijn qua lengte en gewicht dus ze is niet groot voor haar leeftijd.