verkoudheid/roggel

Discussie in 'De lounge' gestart door marjolinos, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ik ben vorige week vrijdag heel erg verkouden geworden. Nu blijf ik een soort van roggelend geluid horen als ik adem. Of eigenlijk hoor ik dat sinds vandaag heel erg. Ben verder niet echt verkouden meer maar moet ik af en toe mijn neus goed snuiten.
    Wat moet ik hiermee? Is het wellicht verstandig om de hap te bellen? Ben altijd bang dat ze me zien als zeur....

2. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Heb je ook koorts? Ben je verder benauwd?

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Klinkt niet als iets om mee naar de hap te gaan. Zeker als je geen koorts hebt.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Dit klinkt gewoon als een verkoudheid. Heb ik ook, sinds vorige week zaterdag om precies te zijn.

Pas als je het echt benauwd krijgt (en dan bedoel ik echt ademnood, niet gewoon een beetje pieperig ademen) lijkt me dat een reden om de HAP te bellen. Voor de rest is het een kwestie van gewoon uitzieken.

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Dacht ik zelf ook alleen mijn man denkt daar anders over...

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik had het ook, nu flink aan het hoesten, dat zat er dus al vast...

Goed stomen zal wel helpen, en anders fluimicil halen, komt alles goed van los!

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik heb een tijdje terug ook een vergelijkbare post gezet. Het pruttelde, bromde en als ik mijn mond open hield knetterde het. Ik had wel verhoging 38graden. In alle standen hoesten/broomhexide (zo iets tenminste :)) en fluimuciel maar niets hielp. Ik heb er twee weken mee gelopen. En spaans benauwd zodra ik ging liggen. Ik kreeg ook reacties van rustig aan en uitzieken maar jij bent de enige die weet hoe het voelt en hoe erg het is. Dus helaas moet je zelf inschatten of het nodig is om naar de ha post te gaan. Het is pas sinds vandaag vertel je maar als je het niet vertrouwd gewoon gaan. Bij mij bleek het overigens een longontsteking te zijn!
    beterschap!

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier al bijna 3 weekjes verkouden. Opgegeven moment met de assistent gebeld en die zei toch echt jammer genoeg gewoon uitzieken =-( sterkte!

9. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Het heerst wel inderdaad. Blijkbaar blijft deze verkoudheid erg lang hangen! Jij kunt zelf het beste inschatten of je de HAP wilt bellen.

Ff offtopic, zag dat je ruim 64 kilo bent afgevallen :$ wilde kwijt dat ik dat echt super vind!! Wat een doorzettingsvermogen zeg!!

10. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.001
    6.752
    113
    zuid-holland zuid
    Ik had ook een langdurige verkoudheid en een roggel ;)
    Maar ook koorts en pijn op de borst als ik diep inademde... ik bleek wel een longontsteking te hebben :(
    Als je verder geen pijn of koorts hebt en je hebt het nog maar zo kort dan zou ik nog even een weekje wachten denk ik.

Deel Deze Pagina