oorontsteking en vieze antibiotica

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wendyd, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo ons zoontje van bijna 5 heeft een oorontsteking aan zijn linker oor. nu heeft hij er hele vieze bittere antibiotica voor gehad die ik er met geen mogelijkheid inkrijg en als het al in zijn mond zit dan moet hij meteen overgeven hij krijgt er zowat een trauma van zo vies vind hij het en ook al zeg ik dat hij daarna meteen iets lekkers krijg om zijn smaak mee weg te spoelen. dat werkt niet dus. dus nu proberen we morgen de dokter te bellen voor andere antibiotica, want wat wij raar vinden is dat ons zoontje van 2, een paar weken geleden een dubbele oorontsteking gehad en ook antibiotica, maar andere die was wel lekker, dus geen problemen. ik hoop dat hij die ook kan krijgen. iemand dit ook wel eens aan de hand gehad? GROETJES WENDY.

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ligt volgens mij aan de soort antibiotica, mijn dochter krijgt inderdaad de ene keer een lekkere en de andere keer niet. Ik hou haar in de houdgreep en spuit het er met een pipetje in dr mond, maar ja dat gaat niet bij een kindje van 5 !

Sorry heb geen tips voor je... kan je niet zeggen dat de pijn ermee over gaat ?

suc 6

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    door een danoontje?

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je hebt 2 soorten volgens mij wel beide met banaan smaak maar de ene is sterker die je precies moet afmeten
    bij youame moesten we het in der wang zak spuiten

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mag niet met melk producten dat breekt de antibiotica af

6. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    nou ik heb vanmorgen de dokter gebeld dat het niet lukt met deze antibiotica, we hebben alles geprobeerd ook ergens mee mengen, maar niets helpt we krijgen het er met geen mogelijkheid in en hij raakt over zijn toeren, maar vanmiddag kan ik andere halen bij de apotheek dus ben benieuwd. groetjes wendy.

7. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Wel fijn dat je andere antibiotica krijgt !

suc 6

8. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    net de andere antibiotica opgehaald en die is veel lekkerder hij neemt het nu wel in gelukkig het is nog wel een heel klein beetje bitter, maar lang niet zo erg als die andere. deze neemt hij zonder mokken in en is met kersensmaak. gelukkig maar. dat probleem is opgelost, groetjes wendy.

9. Mama van Roan

22 jul 2008
    56
    0
    0
    Mijn zoontje van 4 heeft ook net een kuur achter de rug en dat viel niet mee totdat ik het besloot te mengen met gele vla en chocolade slagroom (niet te zuinig hier mee zijn :) )
    Hij begon het zelfs lekker te vinden en sindsdien noemen we het powerpapje en hij is maar wat trots als hij zijn bordje leeg heeft.

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb het onder de appelmoes gemengd en toen at mevrouw het ook op ...

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Paar weken geleden voor Louise ook ab gehad die ze niet wilde nemen. Toen de apotheek gebeld om te vragen of ik het mocht mengen.. dat was geen probleem. Het enige risico was dat als ze dan haar melk/danoontje niet op zou eten je dus niet weet hoeveel ab ze had binnengekregen.

Deel Deze Pagina