hoi meiden... Mijn meisje is uit haar hummetje, best veel huilen. Normaal gesproken echt super vrolijk en gezellig. Wanneer ik haar neerzet op de grond huilen en aan mijn benen hangen. Vanochtend naar het kinderdagverblijf, alles ging goed ook al was ze wel iets hangeriger. Toen ik wegging zwaaien... Ik werd daarnet gebeld ze heeft overgegeven en slapen doet ze niet ze huilt alleen maar. Dit doet ze normaal gesproken nooit. Papa is haar gaan halen en het is weer allemaal goed...mmmmm zou dit nou met haar 11 maanden sprongetje te maken kunnen hebben. Ze heeft geen koorts of iets... mmmmm ben benieuwd wat jullie vinden? doeg doeg
Denk een combinatie van beiden. Hier namelijk veel last gehad van de 11 maanden sprong. Maar overgeven staat daar toch helemaal los van lijkt me dus ze zal ook wel niet helemaal lekker zijn.
Ja wat betreft het overgeven is inderdaad ook wel raar.... Misschien idd ook niet lekker, ook al merk ik daar echt niets van... Ze is wel echt huilerig op momenten dat ik even op haar speelkleed zet...huis is te klein dan.... verder nog ervaringen?
tja de 11 maanden sprong was hier ook vrij heftig, wat je zegt zomaar erg gaan huilen niks anders doen dan achter mamma aankruipen en bij mijn benen omhoog klimmen om tot staan te komen en dan opgetild willen worden. tja en het slapen, laten we daar maar niet over beginnen, ben de hele dag al op topics aan het kijken hoe ik het beste met het slaapprobleem om kan gaan wordt erg gewoon moe van. Maar het slapen gaat dus ook minder, vaak wakker s'nachts, s'morgens was ze ineens om 6.00 uur wakker, dat is gelukkig nu weer beter. maar gewoon vaak jengelig, huilerig, en niet in haar hum! sterkte jette
De 11 maanden sprong is hier ook begonnen ,vlak na zijn griepje vorige week. Inmiddels heeft hij ook oorontsteking en is nog eens veel wakker. Hij zit zichzelf mega in de weg. Als ik uit zijn buurt ben is het helemaal mis. Van een kindje wat heeeeeeeeeeel goed sliep en vrolijk was ,is nu nog bar weinig over. Hopelijk is het sprongetje en de oorontsteking snel over ,want die combi is er vermoeiend
Haha dit topic is het antwoord van mijn bevindingen van afgelopen dagen denk ik. Vanuit het niets ineens huilen, vooral als ik even naar de keuken loop oid. Vreselijk slecht slapen overdag (hoewel hij tijdens die slaapjes ook mega veel last van zijn doorkomende kiesjes heeft) en veel eenkenniger. Nu had ik al even niet in het oeiboek gekeken maar de elf maanden sprong verklaart een hoop!