knarsetanden!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sientje, Oct 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Valentino is nu 8.5maand oud en heeft onderin al 2 tandjes en bovenin beginnen de 2e en 3e tand door te komen, nu heeft hij sinds vanmorgen ontdekt dat als hij zijn kaakje een beetje scheef doet hij kan knarsetanden #-o
    En hard dat hij dit doet! ik hoor m dus als ik op onze eigen slaapkamer ben en hij ligt in zijn kamertje in zijn bedje.. :rolleyes:

Wie heeft hier ervaring mee,en moet ik er "gewoon'' geen aandacht aan schenken en gaat t dan vanzelf over?

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,255
    4,483
    113
    Ik zou het niet weten maar ik hoop dat Kylian dit niet uit gaat vinden als hij tanden heeft want als ik ergens niet tegen kan dan is het dat.

Groetjes Anita

3. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Isa doet het heel af en toe (gelukkig). Ik zou niet weten wat ik eraan moest doen. Speen erin ofzo?

4. Secretje

Secretje Actief lid

Aug 28, 2006
    372
    0
    0
    :rolleyes: Hier sinds kort ook een knarser. Wat een afschuwelijk geluid. Ik weet niet wat je er tegen moet doen, maar heb al van verschillende moeders gehoord dat het na een paar dagen/weken overgaat omdat het dan niet meer nieuw is...

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    hihi, nou dan hopen we daar maar op!
    Hij gaat echt razendsnel met zijn tandjes...bovenin komen er nu 4 tegelijk door, geen wonder dat hij er last van heeft!

6. Secretje

Secretje Actief lid

Aug 28, 2006
    372
    0
    0
    Hier binnen 1 maand 2 tandjes doorgekomen en er staan er nog 3 op doorkomen. Ik denk dat die binnen deze week nog doorkomen. Dus hier ook een explosie van tanden...

7. Niet meer actief

haha moet er even om lachen.. als de kleine er van ons is en hij-zij krijgt tandjes en gaat knarsen, nou dan schaf ik ee paar oordoppen aan hahaha.. vaders doet dit namelijk zelf ook elke nacht.. #-o ik word er tureluurs van ... dus als hij-zij wat van pappa heeft.. dan beloofd het nog wat te worden .. :({|= :-k

8. Secretje

Secretje Actief lid

Aug 28, 2006
    372
    0
    0
    Hier is het knarsetanden op dit moment gelukkig over...

9. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Gelukkig aan deze kant ook!

10. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin knarste ook maar zo erg dat haar bovenkaakje helemaal open lag

Dus mondje vol bloed :) had zo te doen met haar
    Maar ze knarste van de pijn niet omdat ze het leuk vondt

Nu komt er weer een tandje en begint ze weer (sught) hopelijk zijn ze snel door

11. Secretje

Secretje Actief lid

Aug 28, 2006
    372
    0
    0
    Arme Caitlin. Hoop ook dat het tandje snel door is. Ze kunnen er zoveel pijn aan hebben en helemaal van slag zijn :(

12. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    He bah Deb, nee gelukkig deed Valentino t niet zo erg!
    hoop dat ze er snel doorheen is.

Share This Page