hallo meiden, Ik zat net in de tuin mijn nagels en teennagels roze te lakken en eva roept die die dat ze dat ook wil teentjes al in de lucht hahaha nu loopt mijn peuter van 18 maanden met roze nagellak, vind het wel een beetje gek hoor of moet het kunnen??? wat vinden jullie, niet dat ik straks op straat heel raar aangekeken wordt hahaha.... liefs flower
Vind dat het wel kan hoor.Mijn meisje is al heel lang gek op nagellak en vind het prachtig. Als ze het leuk en mooi vinden waarom niet?Ik vind dat trotse gezichtje met een glimlach van oor tot oor het zeker waard.
Toevallig zat mijn dochter gisteren oma's nagellak te bewonderen dus zegt oma "zou ik je ook een nageltje kleuren", waarop mijn reactie was "NEEEE" dus als je het mij vraagt vind ik het dus niks. Ik vind het gewoon nog niet bij de leeftijd passen. Maar verder vind ik wel als jij het vindt kunnen en je dochter heeft er plezier aan dan is het toch verder prima los van wat anderen ervan vinden. Je mishandelt haar er niet mee ofzo haha
Hahaha Geweldig ! Ik denk dat teennageltjes geen kwaad kan hoor. Is best schattig, denk ik. Vingertjes kunnen ze in de mond steken en misschien binnenkrijgen, maar teentjes... why not Joleijntje wilde afgelopen weekend met alle geweld helpen toen ik mijn nagels aan het vijlen was (polish en shine vijl) en daarna wilde ze ook glimmende nageltjes, dus heb ik het bij haar ook voorzichtig gedaan. Vond ze prachtig
Hahaha nee dat is ook zo , maar vind het gewoon een beetje appart bij zo,n klein poppetje zelf vind ze het geweldig en ze ging het net ook even aan de hond laten zien zo schattig joh...
Mijn peuterdame zit letterlijk en behoorlijk figuurlijk in haar prinsessenfase.... Ze is nu 2,5 jaar, dus bereid je alvast voor..... Afhankelijk van het weer, welk been als eerst uit bed is gezet, het modeadvies van 2010, wisselt ze van prinsessenjurk Sneeuwwitje naar prinsessenjurk Doornroosje. Dit gaat gepaard met kleurige accesoires om hals, arm ,oren en haarelastiekjes. Met als kers op de taart haar altijd glitterende kroon! En ja, sinds een maand ook nagellak. Ik laat het allemaal maar over me heen komen, zij vindt het prachtig dus deze mama ook.
Oh geweldig zeg en wacht maar als ze straks met een prinsessen jurk of mega mindy pak naar school willen hahahaha
Als ze er zelf om vraagt...leuk toch! Het is gewoon voor de gein en je dochter ook weer blij. Mijn vriendin heeft een dochter van 20 maanden en die wil ook altijd haar nagels gelakt hebben als mama het doet. Dus die loopt nu ook vaak met mooie gekleurde nagels. Ik kan er alleen maar om lachen....little diva's!
Daar hebben wij strikte afspraken over "figuren" (poeh, dora, mega mindy whatever) zijn alleen voor ondergoed en pyama's en komen niet zichtbaar buiten de deur!
zat laatst een filmpje te kijken van mezelf, 20 maanden, huppelend door madurodam met rode nageltjes nu ook zelf maar weer mijn teennagels aan het bij houden in de hoop dat mila ook wil, maar vooralsnog geen interesse staat zo schattig bij die kleintjes, maar alleen als ze zelf willen! en alleen nagellak hoor, geen oogschaduw etc
haha, hier dus ook. Maar we waren zaterdag in de stad, ziet vriendlief van die afschuwelijke sportschoenen met mega hello kitty erop. Nu vind ik hello kitty echt wel lief en schattig, maar niet op van die veel te foute sportschoenen. Dat heb ik dus meteen in de kiem gesmoord toen ik hoorde: "ja die gaat papa voor jou kopen als je voetjes groter zijn" ontopic: als ze het zelf vraagt, waarom niet??? Ik begin er niet zelf mee, maar als zij dat wil.
Oh, hier gaat ze in vol ornaat mee boodschappen doen... Gelukkig is het Bumba-tijdperk afgesloten, zo'n gele hobbezak siert toch een stuk minder dan de roze prinsessenrok. Zoals zoveel obstakels die we al hebben meegemaakt in haar peuterleven, gaat ook deze fase weer voorbij. Ik ga er voor het gemak dus maar vanuit dat zodra ze naar de middelbareschool gaat, ze dit met normale kleren doet....
Ik heb er geen problemen mee hoor. Hier vroeg zoon lief vandaag "mama blauw op nagels?" Had laatst hele leuke blauwe nagellak en nadat hij dat zag wilde hij ook dus ach kan het schelen hij ook nagellak op. Hij heeft het de hele dag aan iedereen laten zien en heeft het er nu dus nog over.
Hier vodn ik het altijd een beetje ordinair staan, maar inmiddesl weet ik beter. mijn dochter wou ook heel graag nagellak en toen ik haar teurg kreeg van logeerpartijtje had ze dus prachtige nagels, Hahaahahaa Ze mag het u dus af en toe en na twee dagne haal ik het er weer af.
ons meisje vind het lakken érg leuk... alleen doe ik het met byte-x tegen het nagelbijten.. Zowel bij haar vingertjes als bij haar teentjes . Anders had ik het allang met een kleurtje gedaan, omdat ze dat helemaal geweldig zou vinden, omdat ze het lakken en het tutten dus al érg leuk vind. Maarja, ik ben bang dat ze dus de nagellak ook gewoon afbijt..
mijn dochter wil ook graag nagelak en laat ze ook trots aan iedereen zien ach why not liever nagellak dan oorbellen
zo denk ik er wel een beetje over... liever nagellak als oorbellen.... nagellak kan echt geen kwaad hoor en het staat ook nog super schattig ! Esmee heeft het ook sinds een paar weken om de paar dagen , lak ik ze ff bij...het is dat ze het zelf aan gaf hoor ... anders had ik het niet bij haar gedaan...althans nu nog niet .... tja ,,, oorbellen vindt als het zelf aan kunnen geven dat ze ook graag oorbelletjes wilt hebben ... 6 jaar ongeveer...