Onze zoon is snotverkouden. Nu heeft hij onder zijn neus, een hele schrale plek van de snottebellen. Wat kan ik daar nu het beste op smeren?
lekker een laagje purol dr op voor het slapen gaan. En de volgende ochtend is het zo goed als verdwenen... succes!
hmm ik smeer overdag (bij mezelf overigens) gewoon af en toe beetje bepanthen en dat gaat best goed eigenlijk. scheelt ook tegen de kou overigens beetje smeersel erop maakt dat je huid ook minder schraal word van de kou purol werkt ook trouwens.. en dat scheelt ook bij verstopte neusjes volgens mij.
Ik smeer kamillosan, maar gaat er vooral om dat je het even goed schoonmaakt met een washand met warm water en eventueel wat babyolie en dan met een hele vette zalf smeren. Vaseline of iets met wolvet dus (en dat zijn alle bovenstaande zalfjes). Ik zou zelf er niet zo snel weer&windzalf op smeren, heb het idee dat dat een beetje brand?
Heb de creme van Zwitsal zonder geur en parfum gekocht. Bracht heel snel verbetering. Ook super geschikt voor de schrale wangen en kin