Welke zomerschoenen hebben jullie gekocht voor jullie dreumes (of peuter)? Tot nu toe heb ik weinig leuks gezien. Dus wie weet doe ik hier wel inspiratie op. Alvast bedankt!
All Stars als gympen en ik heb brakkies gekocht voor het voorjaar. Nu ben ik ook nog op zoek naar open schoenen, dus lees graag met je mee...
Heey Boefjesmama!!!! Ik heb voor Tygo 2 paar Shoesme, sandalen van Replay en nu wil ik nog een goedkoop paar nep Allstars ofzo. Ik had echte Allstars besteld maar ik krijg Tygo´s voet en niet in terwijl het toch echt de goeie maat is. Hoge wreven net als ik denk ik. Oja en nog van die nep Crockjes voor in de tuin. Hoe gaat het met Aaron? Groetjes!!
wij gaan straks om schoenen, en crocks voor buiten voor jelle als het goed is heb ik voor hendrik nog een paar nieuwe liggen
We hebben pepino sandaaltjes gekocht met een gesloten neus. Vorige keer was het passen in de winkel een ramp dus ik had via internet 2 paar besteld, van pepino en een ondermerk van salamander, en het paar wat ik hem leukst en best vond zitten gehouden. Werkte erg goed en scheelde een hoop stress.
kom net terug uit de stad en heb deze gehaald: Sandaal - Schoenen - Jongens - vanHaren Schoenen waren maar 12.90!
moet wel ff zegge dat ik een hekel heb aan sandalen hoor. ik vind ze foei lelijk. maar voor mn zoontje zijn ze wel te doen. opzich hele stoere en lekker fris met dit weer
vandaag deze gekocht. ik heb crocs voor in de tuin gekocht.... hij heeft nog open schoentjes, maar die wil hij niet aan.