Hoi! Ik vroeg me afof iemand dit herkent en wellicht een idee heeft hoe het kan en of we het kunnen veranderen. Roan huitl altijd als hij wakker wordt. Toen hij een kleine baby was huilde hij ook veel met naar bed gaan, maar dat is nu niet meer. Soms wel, maar als we even bij hem blijven gaat het goed. Maar zodra hij wakker wordt brult hij het hele huis bij elkaar. Hij kan echt er in blijven hangen en ik of mijn man nemen hem dan schokschouderend, overstuur mee naar beneden. Helaas is het vaak ook vroeg,... Heeeel soms kletst hij eerst wat en gaat daarna huilen, maar meestal moeten we er snel bij zijn, willen we onze dochter nog even laten slapen. Wat zou het toch kunnen zijn? Het is verder een supervrolijk ventje die op een enkele dag na altijd lacht,.... Zou een peuterbedje wat zijn? Een lampje hebben we al geprobeerd. Dorst is het niet, want we bieden altijd wat aan. Laten huilen doen we trouwens niet aan. Ik vind het gewoon zielig voor hem, dus ik hoop dat we het kunnen doorbreken,..