Ik heb een nieuw bed gekocht maar kan geen goede hoeslaken vinden voor over m’n topper. Voorheen kocht ik ze bij Hema maar de maat 180x210 verkopen ze helaas niet. Nu had ik er 1 van Cinderella maar deze trekt aan de zijkant. En dus lig je op een gegeven moment gewoon op je topper. Heeft iemand een goeie tip? Prijs maakt niet zoveel uit, als hij maar gewoon goed blijft zitten.
Wij liepen tegen hetzelfde aan. Of ze zitten te krap, of zo strak dat ze al scheuren bij het opmaken. Zag tijdens het winkelen ineens hoeslakens bij de action liggen. Heb de maat 220 ipv 210 gekocht, omdat ze die niet hebben. Hield er rekening mee dat het enorm zou tegenvallen, maar ze zijn dus echt heel goed. Ook na een paar keer wassen.
Misschien dat dat de truc is. Maat 220 kopen . Ga ik proberen, kijken of de action ze nog heeft! Bedankt!
Nee nog niet gekeken. Wilde graag ervaringen horen. Heb geen zin om weer geld uit te geven aan een hoeslaken dat trekt
Begrijp ik! Ik heb geen ervaring met deze specifieke maat, maar wel in het algemeen tevreden over hoeslakens van Dekbeddiscounter, dus misschien is het een poging waard
Idd die van de action zijn echt ideaal ook de 1 persoonsmaat. Die passen het beste om de matras voor de hooglaagbed voor mijn dochter.