Oorontsteking?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamasu, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Mijn dochtertje is al een paar dagen niet helemaal lekker, heeft een hard blafferig hoestje en een wat hoge temperatuur. Toen ze voor de zoveelste keer haar oortje vastgreep vandaag, begon ik ineens aan oorontsteking te denken.
    Weten jullie misschien of je nog aan andere dingen kunt merken dat een baby oorontsteking heeft?
    En of een baby die naar de oortjes grijpt altijd oorontsteking heeft, of dat ze ook gewoon hun oortjes ontdekt kunnen hebben bijvoorbeeld? (zal ook wel denk ik)

Bizar, het is mijn tweede kindje maar toch heb ik weer allemaal twijfels of ik dingen wel goed interpreteer.... Dat zal wel bij het moederschap horen!

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Zou heel goed kunnen hoor. Hier was het ook een oorontsteking met hoesten. Sterker nog wij dachten juist aan een keelontsteking! Bleek een oorontsteking te zijn. Ook Fayley zat veel aan haar oortjes te friemelen. Anders gewoon langs de HA (post) gaan. Succes en sterkte!

3. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier dachten we dus ook keelontsteking. Was oorontsteking. Idd veel hoesten. En ze rook ook uit haar mond. Chenoa dronk en at er ook heel slecht bij..

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Het hangt ook heel nauw samen natuurlijk keel-neus-oren. Wij waren allang blij dat het dit keer 'maar' een oorontsteking was, ze heeft al 2 x een zware amandelontsteking gehad namelijk. Arm ding :( Gelukkig slaat de Ab vaak na 2 dagen goed aan!

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Bij een fikse oorontsteking willen ze absoluut niet plat liggen en hebben ze 9 cd 10 keer koorts. Maar als je het niet vetrouwd gewoon ff langs de ha gaan, dat scheelt jouw een heleboel zorgen ;)

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik dacht aan ooronsteking en toen bleek het een tandje.

7. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Hier ook een oorontsteking. Ging ook gepaard met hoesten en een beetje muf uit d'r mond ruiken.
    Ik zag het eigenlijk omdat ze opeens een heel vies oortje had en heel anders huilde. Ze greep trouwens niet naar haar oortje.

8. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Inderdaad gewoon maar naar de huisarts gaan.
    Ben er afgelopen week ook nog geweest omdat we aan een keelonsteking bij ons zoontje dachten, maar bleek dus ook oorontsteking te zijn. Maar komt dus vaker voor zie ik... :D

Deel Deze Pagina