Overstuur tijdens slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lisa2005, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 9 maanden heeft de laatste tijd weleens dat hij in zijn slaap volledig overstuur aan het huilen is. Als je hem uit bed haalt is hij slap want hij slaapt dan nog. Tranen met tuiten en niet rustig te krijgen.
    Het duurt echt een tijd voordat hij wakker wordt en dan zit hij na te snikken. We geven hem dan wat te drinken en als hij helemaal rustig is gaat hij terug naar bed en dan slaapt hij zo weer verder.
    Wie herkent dit? Is hij dan aan het dromen?
    Ik vind het zo zielig.

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Google eens op nachtangst, ik denk dat je veel herkent. Mijn zoontje heeft ook al sinds hij ongeveer 9 maanden oud is, hij is nu 3,5 jaar. Soms heeft hij het een paar keer per week en dan weer een paar maanden niet.

Ik ga dan naar hem toe en leg mijn hand op zijn rug en laat weten dat ik er voor hem ben,ik haal hem niet uit bed. Hij wordt vanzelf weer na 10 tot 15 minuten rustig. Het ziet er heel erg eng en vervelend uit voor hem maar hij weet er later niets meer van.

3. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    9maanden is echt de leeftijd voor nachtmerries. Wij hebben dit deze zomer gehad, op de camping !?! Wij gingen naar bed en rond half 1 begon tim ineens heel hard te huilen, omdat ik dat totaal niet van hem ken heb ik hem uit bed gehaald. Hij had zijn ogen dicht maar pakte me echt heel stevig vast. Hij was echt paniekerig zo zielig!! En maar brullen!! Ik wist niet goed wat ik moest doen want kende dit totaal niet, we kregen hem niet rustig. Gezongen, fluisteren vochtige doek over z'n bolletje. Heb omdat we in een caravan zaten en hij de halve camping bij elkaar brulde mijn moeder gebeld. En doordat mijn moeder gewoon heel rustig is werd ik rustig en tim werd ook ineens stil.

Hij was wakker geworden keek om hem heen en lachte naar vaders en mij. Nog even geknuffeld met hem en toen weer in bed gedaan.

Dit is gelukkig nog maar 1x gebeurt, hij jengelt nou weleens in z'n slaap en soms is het echt even een huil maar verder niks.

Het is denk ik gewoon een fase met nachtmerries, en zoals Nataly1972 al zegt weet hij er later niks meer van maar vaders en moeders alleen wel.

Succes!! Groetjes Renate!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff mijn hemel hier is het ook... Soms wel 5/6 x per nacht..
    En eerlijk gezegd word ik er gek van want het is al 2 weken zo../
    Gister werd ie ieder kwartier wakker en dat 2 uir lang...
    Als hij slaapt in mn armen en k wil m terug leggen raak ik nog geen eens het matras aan en t begint alweer overnieuw.. Soms leg ik m even bij ons(om deen half uur later weer terug te leggen) soms geef ik een fles...
    Ik weet het anders ook niet...
    In zn bed laten liggen werkt ook niet, word alleen maar erger...

Geen idee of t nachtmerries zijn, tanden(zie en voel niks) of misschien een sprong ofzo..
    Maar ik hoop dt het heeeeel snel overgaat!

Deel Deze Pagina