hai dames, heb even een vraagje.ik heb al sinds jaar de koelstra buggy,ik gebruikte hem toen me zoontje 6 maanden was voor op vakantie. normaal in NL gebruik ik gewoon de bugaboo,alleen ik vindt dat bugaboo frame zooo zwaar om in en uit de auto te tillen9heeft ook met me ziekte temaken) dus nu me zoontje al zowat 1,5 is wil ik overstappen op de buggy maar het probleem is: hij zit zooo enorm ingezakt in die Koelstra,vanaf moment dat ie erin zit gaat ie huilen en bleren en wilt ie eruit met de bugaboo heb ik dat probleem niet. nu is mijn vraag,hoort het bij de koelstra dat een kind zo oncomfortable zit of doe ik iets verkeerds?? wie herkent dit ook?
nee uiteraard wel in de zitstand als ie gewoon wakker is. maar bungelen die benen dan niet bijna op de grond bij jou kindje? hij zit bij mij gewoon niet goed recht en die benen bungelen heel onhandig..
Ik vond de koelstra ook geen succes. Ze hing er veel te veel in, zelf toen ze anderhalf was. Ik heb toen de Quinny Zapp gekocht, de buggy. Wat een superding! Ze zit er heel stevig in. In de koelstra was het altijd jammeren en moeilijk doen, in de quinny geen enkel probleem! Enige nadeel is dat hij niet in ligstand kan (2010 model, 2011 model kan dat wel maar is een stuk duurder) maar na een bepaalde leeftijd hoeft dat ook niet meer.
Ja het is idd anders als bij de wandelwagen daarom gebruik ik hem ook alleen voor vakantie's of in de stad. Misschien idd een andere buggy zoals de quinny zapp die zijn heel licht en makkelijk in te klappen.