baby slaapt niet in wandelwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door carlo1987, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hallo,

zijn er mensen dit herkennen of misschien tips of adviezen hebben??
    mijn zoontje heeft heel erg veel baad bij regelmaat. zolang we thuis zijn gaat dit goed. hij moet zich altijd even in slaap huilen, maar dat is vaak hooguit 5 min.
    maar nou slaapt hij niet in de wagen. hij wilt alles zien en volgen. je ziet hem moe worden maar vecht tegen de slaap. hij word er dan soms helemaal vervelend van. als die nou maar zou snappen dat het niet erg is om even te slapen;) weten iemand nog wat ik kan doen om hem in slaap te krijgen in de wagen?? al hobbelt de weg nog zo hard, hij valt echt maar heeeeeeeel weinig in slaap. en is ook zo weer wakker.
    hij is nu bijna 3 maanden oud.

groetjes

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij kun je er weinig aan doen.. Tenminste wij hebben geen oplossing gevonden, als we ergens naar toe gingen en bleven daar langere tijd, namen we een campingbedje mee daar slaapt ze wel in..

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    doet hij ook niet. vanaf 2 maanden oud elke keer huilen in die wagen. sinds van de week heb ik een wandelagen gekocht waar ook de maxi cosi op kon. nu vind ie het ineens wel leuk (denk omdat ie allen kan zien) en gaat zonder moeilijk doen ook gewoon lekker slapen. mag er alleen niet te lang mee wandelen maar in die kinderwagen bak, liggend, is hier geen optie meer

4. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Heel herkenbaar. Onze dochter sliep ook zelden tot nooit in de wandelwagen, zij had en heeft ook erg veel behoefte aan regelmaat en moest zich als kleine baby ook altijd even in slaap huilen. Dat huilen is vanzelf overgegaan maar slapen in de wagen doet ze echt nooit, al is ze nog zo moe. Ze is ook wel erg nieuwsgierig:).
    Ik heb dus geen tips voor je helaas.

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    bedankt voor jullie reacties. dacht al dat er niks aan te doen was, maar dacht wie weet.....;)
    wat betreft de maxi cosi op de wagen...is inderdaad, dan ziet hij veel en is dan wel rustig. we hebben nu in de reiswieg een dekentje onder het matrasje gelegd op advies van de kinderfysio. dan ziet ie ook iets meer. maar slapen doet die dan helemaal niet meer.

6. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Het verschilt inderdaad per kindje, je kan er weinig aan veranderen. Onze oudste dochter sliep nauwelijks in de kinderwagen en nooit in de wandelwagen/buggy. Terwijl onze jongste dochter heel veel heeft geslapen in de kinderwagen en zo in slaap valt in de wandelwagen.

Deel Deze Pagina