Oorpijn!!! :-(

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder1987, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Sinds een paar dagen had ik al wat last van mn oor, tot ik vanacht gillend wakker werd van de pijn! Zoooo wat vreselijk! Mn vriend had gelijk de huisartsenpost gebeld en ik mocht gelukkig gelijk komen!
    Nu blijkt dat mn trommelvlies dof is en dat er een gat inzit... Die arts raadde me aan om vandaag even naar mn eigen huisarts te gaan om te kijken wat nu te doen!!! Ik heb nog steeds vreselijk pijn, zelfs nadat ik wat paracetamol heb gehad. Maar daar wil ik natuurlijk niet teveel van nemen,aangezien ik zwanger ben!!!

Pfff wat een narigheid! :(

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pff, kan me voorstellen dat het ontzettend pijn doet zoiets. Heb je het ineens gekregen of had je al langer last van oorpijn?
    Kon die arts er niet meteen wat aan doen? Bedoel de hap zit er toch niet voor niets... Moet je nu extra terug naar je eigen ha.. ;).
    Soms vraag ik me af wat ze daar de hele tijd doen...

3. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik heb al sinds januari regelmatig last van 'pijn in mn gezicht' dat begint bij mn oor... Ben al paar x bij de arts geweest maar ze konden niks vinden.. Gisteren zag de beste man dus dat er een gat in zit... Zooo, doet echt zeer!

Nee bij de hap hebben ze er verder niks aan gedaan... Dat moest ik maar overleggen met mn huisarts.. Nja ik vind het prima als er maar IETS gedaan wordt, want hier kan ik heel slecht tegen! :$

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb altijd last van oorontstekingen zo erg dat ik er gek van word

wat ik altijd doe zodra ik oorontsteking heb is een 2 druppeltjes citroensap in mijn oor en dat werkt al direct (geen flesje maar even een gewone citroen uitpersen) gelijk verlichting en zelfs volgende dag oorpijn foetsie nog goedkoper ook :)

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

warme slaolie helpt ook erg goed

6. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Vreselijk pijnlijk is dat als je last van je oren hebt:S Heb je al een afspraak bij de huisarts gemaakt? Je kan dan vragen of je kan worden doorverwezen naar de KNO-arts.
    Als je een gat in je trommelvlies hebt zeker geen druppels of iets in je oor doen.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nee idd, niet iets in je oor doen als er een gat in je trommelvlies zit.

Wanneer kun je bij je eigen huisarts terecht?

8. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Hai dames,

Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest! Nu is het zo, dat mn trommelvlies eigenlijk gescheurd is... Ik heb altijd al problemen gehad met ademen door mn neus, op de 1 of andere manier lukt dat niet. Nu is het zo, dat je neus,keel en oren allemaal met elkaar in verbinding staan en dat je met ademen er lucht door heen blaast, waardoor het allemaal open blijft.
    Omdat ik dus niet door mn neus kan ademen komt er ook geen lucht door heen,waardoor de boel allemaal verstopt en nu is het 'geplopt' in mn oor! Super vervelend en pijnlijk!!!! Ik mag paracetamol nemen tegen de pijn... Ik moet ademhalingsoefeningen doen (waar ik hulp bij kan/mag krijgen) en regelmatig stomen, zodat de boel open blijft!!!

Heel gedoe, erg pijnlijk maar nu niks meer aan te doen! :(

Deel Deze Pagina