oorpijn..

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by september08, Oct 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    hallo,

Mijn oudste van bijna 2 was wat jengelig..
    Gisternacht vaak huilen, bij ons geslapen(gewoeld) en gisterochtend bleek een vies oortje. Dus waarschijnlijk veel druk gehad op zijn oortje. Ook wat lichte koorts heb 2x zetpil gegeven. Ik dacht kijk even aan, anders ga ik morgen even langs de ha.
    Nou was hij gister middag weer vrolijk en wel..
    Vannacht weer huilen, even bij ons in bed en daarna in het campingbed in onze kamer. Goed geslapen en vanmorgen het andere oortje wat vies was, die is dus ook gesprongen. Arm kind, kan erg pijn doen weet ik en hij heeft zich groots gedragen.
    Maar nu zijn ze dus beide gesprongen, moet ik dan nog naar de ha of even bellen? Of is het nu goed zo?!

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Hoi,
    Ik zou toch even bellen om te overleggen.
    Mijn ha is erg voorzichtig met kleine kinderen.

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    #3 MvS, Oct 21, 2011
    Last edited: Oct 21, 2011
    Toevallig heeft Sil dat pas ook gehad (vlak voor z'n verjaardag: erg leuk!). Wij hebben in eerste instantie gewoon aangekeken. Pas toen het 'eerste oor' na anderhalve week nog steeds evenveel vuil gaf (toen was het tweede oor pas een dag of 5 open), heb ik even gebeld voor druppels en die hebben we ook meteen gekregen. Na een paar dagen was alles genezen.

EDIT ik moet er wel bij zeggen dat Sil sinds augustus buisjes heeft en de KNO-arts mij had geadviseerd om bij een loopoor 1 of 2 weken aan te kijken voordat ik naar hem of de huisarts zou gaan....

4. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ga ik wel even bellen zo..
    Dacht als ze open zijn is de druk eraf en is het aan het helen.
    Maar idd omdat hij klein is ga je toch denken, moet ik wat meer doen?!
    Bedankt allebei!

5. Ellen30

Ellen30 Actief lid

Nov 7, 2008
    160
    0
    0
    Hallo,

Mijn zoontje heeft sinds hij 10 maanden oud is buisjes (hij is nu 2). Bij een loopoor geeft ook mijn KNO-arts aan 7 dagen aan te kijken. Is het dan niet over, even ha bellen en dan schrijft deze waarschijnlijk oordruppels voor.

Kan inderdaad goed zeer doen. Mijn zoontje had voordat hij 10 maanden oud was al 4/5 oorontstekingen gehad, dus weet hoe het is.

Succes!

Share This Page