hoi hoi, sinds enkele dagen heeft ons ventje neer honger dan zijn flesje. Hij krijg nu 200cc. Hij is langer en zwaarder dan de gemiddelde baby. (papa is ook bijna 2 meter) Je merk gewoon dat hij aan die 200 cc niet genoeg heb. Heeft iemand een tip, bv hoe ik een ander papje kan maken en wat hij mag hebben. Alvast bedankt vosje
Gewoon bij de drogist. Het verschilt per merk hoe het heet. Extra of forte oid. Ze kunnen je bij de drogist goed adviseren hierover. Je kunt evt. ook even overleggen met het cb (wij hebben zo'n telefoonlijn waar je terecht kunt met je vragen)
Mmmm, dan zal dat het niet zijn. Ik dacht dat als hij er nou vrij kort over doet, dat het dan de tijd niet had om te zakken en hij daardoor het gevoel zou hebben nog honger te hebben. Ik zou dan ook even contact met het CB zoeken en overleggen of het een goed idee kan zijn om voeding voor hongerige baby's te gaan gebruiken.
Ik denk het ook, normaal kom hij pas na 4 tot 5 uur. Nu komt hij al na krap 3 uur. iig bedankt meiden. Kan ik dat nummer van de cb ook weekends bellen? Of is dat overdreven?
Bij ons mag je altijd bellen als het over de voeding van je baby gaat. Lijkt mij dringend genoeg, een hongerig kind!
Wij hebben door de week een telefonisch spreekuur en 's avonds, 's nachts en weekends mag je altijd bellen met voedingsvragen of andere dringende vragen. Maar dat is bij ons, weet uiteraard niet hoe het bij andere cb's is!
Wij zijn overgestap naar nutrilon Forte. Nog steeds eet hij graag, maar dat om de 3 uur komen was er toen wel af. De voeding blijft langer in de maag.. dus het hongergevoel komt niet zo snel weer.
Ik vraag mij altijd of jullie kindjes ook echt 4 tot 5 uur slapen tussen de voedingen. Esmee maakt vaak de 4 uur niet vol en is ook eerder wakker. Ik moet dan altijd rekken met de tijd tot het flesje. Zou dus kunnen dat Esmee ook niet genoeg krijgt... Alhoewel ze de laatste 5 nachten wel door heeft geslapen. En hoe zwaar is je kindje?
hier kanje ook 24 uur per dag bellen. dus ik zou gewoon even bellen. overleg anders even voor je over gaat stappen.
ik ga morgen even naar het cb. en hoeveel hij nu weeg weet ik niet. morgen wel.23 januari woog hij 6130 en was 61.4cm. Maar vandaag was het even een ramp. kom goed zech mijn vriend altijd