ik vind bepaalde dingen van het merk college style mooi ( van die gerimpelde rokken) maar............. dit is een merk wat voornamelijk door reformatorische mensen word gedragen niet dat daar wat mis mee is ( met refomensen) ik heb zelfs vrienden daarvan maar is het dan stom om als niet refo zon rokje te kopen??? ik weet mijn vraag is echt superstom en ik bedoel er ook niets negatiefs mee maar ja........ hoe moet ik dat nou uitleggen? ik hoop dat iemand mij kan helpen....
even ter aanvulling. zit op mp te kijken want dat merk is ook nog es best duur en veel advertenties komen uit rhenen, amersfoort, zeeland etc. plaatsen waar dus veel reformatorische mensen wonen
Als jij het leuk vindt, dan doe je het toch gewoon aan? Dan combineer je de rol met bepaalde schoenen of top die er niet 'refo' eruit ziet? Weet het ook niet hoor haha. Maar ik heb er wel een beetje schijt aan wat anderen ervan vinden. Edit: heb je een plaatje van een rok die je leuk vindt?
Als je het leuk vindt gewoon kopen Niets van aantrekken er zijn wel meer die niet gereformeerd zijn en zo'n rokje dragen. Ik doe ook gewoon kleding aan die IK leuk vind en niet waar vele anderen in lopen
ja dat ze denken... die is geen refo maar draagt wel zulke kleren ofzo ( ik woon ook in een vrij streng gebied zeg maar)
En wat als ze dat denken? Als je je niet prettig voelt moet je het natuurlijk niet doen. Maar het gaat om een rok he, niet godslastering .
als jij die leuk vind koop je ze toch gewoon? Ik (als refo) heb daar echt geen moeite mee hoor. Van mijn part trek je een naveltrui met decollete tot je navel erop aan, moet jij toch weten. Oke, dat zie ik dan wel minder graag, maar bedoel, als jij dat wil, waarom niet
he gup... gelukkig hoopte al op een mening van een refo...ik ga er gewoon voor. jullie hebben gelijk. schijt aan een ander. zal er dan rubber laarzen onder doen. lijk ik toch nog beetje ma flodder hihihi
Niet zo gek doen, gewoon kopen wat je leuk vindt. Hier wat tipjes voor die kledingstijl, misschien ken je de merken al, maar ik heb dus jaren lang die stijl gedragen (paardenmeisje he )... cottonfield river woods the barn Geddes and Gilmore Mc Gregoer Van de winkel Sting: Cane & Cane + Bien blue
Maar die kleding is toch gewoon netjes en degelijk? Dat mensen met een geloof of bepaalde levenswijze iets veel dragen betekent niet dat anderen het niet mogen dragen. En wat zij ervan vinden dat jij het draagt daar moet je je naar mijn idee niet teveel zorgen over maken. Waarschijnlijk zullen ze eerder aan je vragen waar je die leuke rok hebt gekocht dan dat ze boos op je worden omdat je zelf geen reformatorische achtergrond hebt Ik draag graag Ralph Lauren maar heb niets met polo
Wat een leuke rok . Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel eens "reformatorisch" uitzie, ik noem dat alleen klassiek En ik ben echt niet gereformeerd, maar katholiek! Ik denk eerder dat mensen aan je vragen waar je die leuke rok vandaan heb, als beledigd zijn omdat je een "reformatorische rok"draagt. Als je hem leuk vind, gewoon kopen dus.