Hallo Dames, Ook ik heb regelmatig last van een pijnlijk probleem en vraag me af of jullie dit ook herkennen. Ik word regelmatig wakker snachts door hele scherpe pijn in mijn rechter lies... en die pijn heb ik alleen als ik op mijn rechter zij slaap. Nu ben ik een zij slaper, dus ik word dus best vaak wakker. Als ik me dan op mijn rug draai trekt de scherpe pijn weer weg. Wie herkent dit ook en heeft advies??? Groetjessss
Zijn het je bekken niet? Mischien te lang op 1 kant gelegen dan kan het en zeker tijdens zw schap pijn gaan doen' Mischien een kussen eronder leggen bij je voeten dat je wat hoger ligt met je been
Jawel ik! En die pijn houdt soms wel een half uur aan. Ik heb het meer in het midden onderin mijn buik maar het zijn de banden of groeipijn. Ik maak dan een kruik warm en dat geeft enorm veel verlichting!
Dames bedankt!! Stelt gerust te weten dat het dus een vaker voorkomend probkeem is.. ik heb een electrisch bed.. ik zal vanavond mijn benen wat hoger leggen.. hoo dat dat verlichting geeft.