Het wordt..zoals iedereen al weet...best wel heel heet dinsdag. Ik heb geen tuin dus geen bad, woon in een appartement met 2 pubers. Ik had al bedacht de hele middag in de schaduw bij een buitenbad te gaan liggen maar daar wordt t natuurlijk achterlijk druk. Het appartement is redelijk koel te houden..dus binnen blijven? Vind ik ook zo gek idee in de zomer. Wat zijn jullie plannen voor die dag?
Ik zou denk ik toch ergens buiten in de schaduw gaan zitten dan. Ik ga overdag naar mijn werk in de airco normaal werk ik thuis op dinsdag 's avonds komen mijn ouders bbqen
Wij moeten nog naar school/werken. Maar anders zou ik denk ik naar de bioscoop ofzo gaan, dat hebben wij een paar jaar geleden gedaan toen het ook een keer heel warm is. Zaten we heerlijk in de airco en er was verder niemand in de zaal .
Ik moet gewoon werken dinsdag dus op zolder met een kan ijswater en de ventilator aan. Af en toe even pauze en een frisse duik in het badje buiten in de tuin. Was ik vrij geweest dan was ik waarschijnlijk gaan fietsen. Wel met lekker vaak stoppen op schaduwrijke terrasjes met ijskoude radler
wij gaan maandag op vakantie naar drente. ik denk dus die dinsdag veel naar het zwembad wat bij het park zit. en verder hopen dat we daar wat schaduw plekken hebben
We zitten dan al op de camping, dus waarschijnlijk heel de dag zwemmen. Thuis hebben we een zwembad staan dus dat was anders ook prima geweest. Ander alternatief zou dan een plas is de buurt zijn of het strand.
Ik denk al, huh? Wat is er dinsdag haha. Hier wordt het meestal niet zo extreem warm in het noorden. Ik moet verder gewoon werken, en als het echt warm wordt in huis gaat de airco aan. Verder ben ik echt een aanbidder van warmte haha
Wij zitten ook op een camping, dus dat wordt vast verkoeling zoeken bij het zwembad. En heel hard duimen dat ik niet ongesteld ga worden volgende week
Het is hier al zo'n 2 maanden heet (gelukkig niet zo extreem als vorig jaar, waarbij het richting de 50 graden ging) en ik doe eigenlijk hetzelfde als normaal. Behalve dan dat het leven in warmere landen zich aanpast aan de hitte; niet meer naar buiten gaan na/tot een bepaalde tijd etc. Ik vind dat veel logischer dan alsmaar de hitte opzoeken. Verder wonen wij in de woestijn dus nergens zee te bekennen, en ivm droogte een waterprobleem dus geen zwembad hier. Ook zonder zwemmen kom je de hitte door, blijkbaar En als het thuis te warm wordt, gaat de airco aan. Is nu alweer een paar dagen uit trouwens.
Huilen met de pet op, denkend aan kerst enzo De meisjes lekker in een badje en ik met m'n voeten erin, zo min mogelijk bewegen en zo lekker mogelijk eten en drinken
We hebben een zwembad op staan dus lekker in de tuin, hebben ook veel natuurlijke schaduw door walnoten bomen en veel gras. En als het dan echt nog te warm is gaan we film kijken in ons bed met de airco vol aan
Mijn zoon moet ‘s morgens naar de kapper, en ‘s middags heeft hij zwemles. Tussendoor lekker rustig aan doen en thuis wat rondhangen en de ventilatoren hun werk laten doen.
We zitten dan in CP. Ik verwacht topdrukte bij oa het strand, dus ik heb een opblaas zwembad(je) mee om bij huisje neer te zetten voor verkoeling
Waarom de Ik hou ook van warmte. Dus eigenlijk verheug ik me wel op de hittegolf Alleen het geklaag zodra de temperatuur net 25 aantikt kan ik heel slecht hebben. Tips voor mensen die er slecht tegen kunnen: Plantenspuit op nevel en regelmatig een spuit in je gezicht. Polsen en enkels regelmatig koelen (koud voetenbadje/kraan) Veel water met ijsblokjes en een schijfje citroen. Doe alles wat je normaal ook doet, maar net een beetje langzamer.