hoi! Wie heeft er ervaring met babydutch slofjes? geven ze een goede grip op de vloer?? Suede onderkant? Ben benieuwd! Alvast bedankt! Groetjes Claudia
Ik heb ze toevallig besteld. Weet alleen dat ze erg groot vallen. Van A@pie heeft ons zoontje medium, dus dat hadden we bij babydutch ook besteld (klopte ook volgens tabel) niet dus veelste groot. Bewaren ze nu wel gewoon voor als zijn voetjes wat groter zijn. Ik moet wel zeggen dat ik die van a@pie mooier vindt. Tis wel antislipzool en zachte zool
Ik heb ze laatst besteld, maar vond ze tegenvallen. Ik heb normaal altijd babypaws maar vond dit model erg leuk maar ik vind ze stug en stijf en lang niet zo soepel als de babypaws dus zou ze niet nog een keer bestellen.
Wij hebben hier ook baby dutch slofjes, ik vond ze juist erg soepel, maar hij loopt er ook alweer een tijdje op . Ik ben er erg tevreden over. Ze gaan niet makkelijk uit, en hij heeft meer grip op de vloer dan op z'n sokken.
bedankt voor je reactie. Had zelf ook al het idee dat ze wat aan de grote kant zijn...(zool is 12,5 cm en ze heeft voetjes van 10,5 cm)..Maar goed, dan gaan ze nog maar even de kast in! Groetjes Claudia