Me mannetje is alweer paar dagen ziek gister nog door de kno arts en de huisarts onderzocht. Keel zag er wel wat geiritteerd aan maar niet echt ernstig ofzo. Maar ik vind hem nu zo uit zijn mond stinken, hij heeft wel net geslapen maar normaal ruikt hij dan echt niet. Toch weer even de HA bellen? De HA gister dacht gewoon aan een gewoon griepje. Hij heeft altijd van dit soort dingen en over twee weken wordt hij geopereerd aan zijn amandelen en oren.
als je zelf ziek bent heb je toch ook altijd een vreemde smaak in je mond? (ik wel, alles ruikt en smaakt ook anders) volgensmij ruik je dan ook minder fris uit je mond, misschien dat het daardoor komt?
Dat uit de mond ruiken is symptoom van keelontsteking, dus met z'n andere klachten erbij, zou ik denken dat de ontsteking toeneemt. Wel even bellen dus, zeker gezien de ingreep binnenkort
Hmmmm ik kijk het wel even aan. Hij is wel echt zwaar ellendig, hele tijd jammeren en vanochtend heeft hij van half 10 tot en met half 1 geslapen en nu slaapt hij alweer. Hij is behoorlijk heet en wil niet teveel paracetamol geven omdat de huisarts zei dat je de koorts dan gaat onderdrukken en het alleen maar langer kan duren. Als het morgen niet minder is bel ik wel de huisartenpost.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeej voor het eerst is hij uit zichzelf beter geworden! Hij is nog wel schor maar geen koorst. Ben zo trots! Geen antibiotica dit keer. Hij heeft zoveel geslapen dus dat zal ook wel geholpen hebben.
Mijn zoontje ruikt ok altijd heel vies uit zijn mondje als ie ziek is. Hoeft ie niet eens heel ziek te zijn maar stevig verkouden dan al. Weet dan al precies dat ie ziek gaat worden. Gaat ook vanzelf weer over.